טלוויזיה

איכילוב חושף: מה גרם למודי בר און להעדר מהמסך?

בית החולים בתל אביב עדכן כי מגיש בערוץ הספורט מאושפז במחלקה האונקולוגית כשהוא סובל ממחלת הסרטן: "מודי ומשפחתו מוסרים את תודתם ואהבתם לכל התומכים והמתעניינים בשלומו, לערוץ הספורט ולצופיו ולצוות הרפואי המסור של איכילוב ומקווים שיחזור למסך במהרה"
מערכת ice |  4
מודי בר און (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
אחרי ההודעה המצערת של חדשות הספורט על מודי בר און, בית החולים איכילוב בתל אביב אישר היום (שלישי) כי הסיבה שהעיתונאי והמגיש הוותיק מאושפז היא כי היא אובחן ממחלת הסרטן.
המרכז הרפואי איכילוב מעדכן: "איש הטלויזיה מודי בר און מתמודד עם מחלת הסרטן ומאושפז במחלקה האונקולוגית בבית החולים. מודי ומשפחתו מוסרים את תודתם ואהבתם לכל התומכים והמתעניינים בשלומו, לערוץ הספורט ולצופיו ולצוות הרפואי המסור של איכילוב ומקווים שיחזור למסך במהרה".
 
כזכור, אמש מגישת חדשות הספורט מירי נבו הטילה פצצה בתחילת המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, כאשר שיתפה את הצופים כי אחד המגישים הוותיקים והמוכרים בערוץ נעדר מהמסכים והסיבה לא קלה: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולשתף אתכם, הצופים שלנו שפונים ותוהים איפה מודי בר-און שלא מופיע על המסך שלכם בעת האחרונה. אז ככה מודי מתמודד בשבועות האחרונים עם סיטואציה רפואית מורכבת. כפי שכבר הספקתם להכיר אותו, אז גם בזה הוא מטפל בצורה מקצועית ויסודית וכמו שצריך".
 
נבו שיתפה שבימים אלה בר-און נמצא בבית החולים איכילוב ודאגה להודות למרכז הרפואי התל אביבי על הטיפול המסור. בהמשך סיכמה: "אנחנו כאן בערוץ הספורט מאחלים למודי רפואה שלמה ונמתין לו כאן איתכם עד שיסיים את ענייניו וישוב אלינו חזק מתמיד שהכל מאחוריו". נבו העבירה את השידור ליהונתן כהן שמשדר עם עמרי אפק ומאור בוזגלו בסמי עופר. כהן התייחס למונולוג של מירי ואמר: "מודי אוהבים אותך ומחכים לשובך מהר לאולפן. חיבוק ענק". בוזגלו הוסיף: "רפואה שלמה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלוף
    אלי 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך מאוד מאמין שנתראה בקרוב על מסך הטלוויזיה הרבה בריאות
    סגור
  • 2.
    למה הוא מעניין ולא אלפי חולי סרטן אחרים? איש שמאל חונטה (ל"ת)
    ?? 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כי הוא מקסים וחכם ומוכר (ל"ת)
    אלי 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לכל הסקרנים! נרגעתם? חטטנים
    רחלי 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די, כזה חמוד! תבריא ותיוושע חזור במהרה??????????
    סגור