תקשורת ומדיה

איילת שקד תחת מתקפה: "היא לא סופרת אותכם"

איילת שקד שוב תחת מתקפה, הפעם בעקבות ראיון שהעניקה לנווה דרומי ברקע מדיניות קליטת הפליטים מאוקראינה שמסעירה את הרשת נגדה בימים האחרונים
מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איילת שקד עומדת מול ארטילריית ביקורת כבדה מאז החלו פליטי אוקראינה להידפק על שערי נתב"ג. בשבועיים האחרונים זכתה שקד לחיקוי בארץ נהדרת שעורר סערה עם ההשוואה שלה לבריטים שחסמו את השערים מול היהודים שנמלטו מתופת השואה, וברשת מותחים עליה ביקורות קשות על בסיס קבוע.
הבוקר התפרסם באתר מאקו ראיון שערכה עימה העיתונאית נווה דרומי תחת הכותרת, "היה שבוע קשוח, קשוח, קרעו לי את הצורה".  בתגובה לכך, הוצתה שוב הביקורת והמתקפות כלי השרה ברשתות.
 
ח"כ שמחה רוטמן התייחס לכתבה שעלתה וכתב, "במשך כשנה הימין כולו מבקר את איילת שקד על הקריסה האידיאולוגית, על השקרים, על כאבי הבטן, על מינוי שופטים אקטיביסטיים, על הקמת ממשלה עם תומכי טרור, על הקפאת ההתיישבות ועל מה שלא תרצו...אבל שבוע קשוח, כי עשו עליה ארץ נהדרת וקריקטורה בהארץ... רק שתבינו כמה היא לא סופרת אתכם".
 
שמעון ריקלין השיב לציוץ של דרומי בעניין הכתבה, "איילת שקד הייתה בהכרה כשדיברתם?", ובציוץ נפרד הוסיף, "תגידו. איך הגענו למצב שיותר קל לפליטים שאינם יהודים להיכנס לארץ מאשר לעולים? כן כן. זה המצב. הייתם מאמינים?? עד כמה הדרדרנו פה מבחינה ערכית וערבות הדדית שאיילת שקד והשמאל מעדיפים פליטים על פני עולים???"
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה