תקשורת ומדיה

איילת שקד חוטפת אש: "לא תוקפים פליטים, בושה!"

איילת שקד הודיעה אתמול בערב על שינוי מדיניות ביחס לפליטים והעברתם למלונות. יחד עם זאת, התמונות הקשות שנצפו מנמל התעופה בן גוריון עדיין מעוררות זעם על ההתנהלות 
מערכת ice |  3
איילת שקד (צילום פלאש 90)
איילת שקד הודיעה כי הפליטים בנתב"ג יעברו למלונות, אבל זה קרה אחרי שהרשתות הוצפו בתמונות של ילדים, נשים וקשישים יושבים שעות בשדה התעופה אחרי מסע מפרך וללא כל.
שרת הפנים איילת שקד חוטפת ביקורות קשות בעקבות הטיפול בפליטים שגרר את התמונות האלה, וזאת אחרי שבארץ נהדרת פתחו ביום רביעי את התוכנית בדימוי של שקד לחייל גבול אנגלי במלחמת העולם השניה.
יוסי אלי הוסיף תיעוד של קבלת פליטים בגבול אוקראינה וכתב, "איילת שקד, תסתכלי ככה מקבלים חיילים ובקרים פולנים פליטים אוקראינים את הילדים במעבר הגבול. חיוך, מנסים לחמם ילדים שאיבדו את ביתם. לא תוקפים אותם! גם יש חשש כבד להשתקעות!!! רשות האוכלוסין! אתם בושה!"
 
אהוד ברק כתב, "העיניים רואות והלב מסרב להאמין. מדינת ישראל שקמה מאפר השואה מגמגמת ומזגזגת בקבלת פליטים מאוקראינה. הגמגום מול האירועים והפליטים הממתינים לגירושם על הרצפה בנתב״ג מציבים סימן שאלה מביך על תביעתנו המוסרית מהעולם. יהיה לו מחיר בתודעת העולם החופשי וחשוב מזה בתוכנו. זמן להתעשת ולפעול".
 
חיים אתגר שיתף באינסטגרם שלו תמונות ובקשות סיוע לגבי פליטים שהגיעו לאה"ב וכתב, "ואיפה איילת שקד בזמן המשבר המטורף הזה? בשיא המשבר איילת שקד באירוע השקה".
 
בר פלג, כתב הרוווחה של הארץ כתב, "איילת שקד הורתה להעביר את הממתינים בנתב״ג למלון דן בתל אביב עד לקבלת החלטה בעניינם. כנראה שכל מה שהיה צריך בשביל לשנות את המדיניות זה הדלפות של תמונות קשות לתקשורת. כרגע אגב, למיטב הבנתי, 25 ממתינים בשדה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איילת שקד
    המגיב 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חוסר המודעות של איילת שקד גורם לה לחשוב שלציבור נמחק הזכרון מתרגיל ההונאה שלה ושל שותפה נפתלי בנט... ולכן, תחושת הסלידה ממנה היא רפלקס לא נשלט בחלקים גדולים בציבור... ללא קשר לכל עיין כזה או אחר... ידעו הפוליטיקאים את גבולות עזות המצח והשררה
    סגור
  • 2.
    אני אינני מרחם על האוקראינים. אינני שוכח
    אמיר 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    את גלי הפרעות שעשו שוב ושוב במאות השנים האחרונות ביהודים המסכנים. באכזריות קיצונית שחטו ושיספו נשים וטף בהמונים במאות אלפים. אינני סולח ואינני שוכח את מה שקרה
    סגור
  • 1.
    איילת ראויה לערכה אוקריינה לא הייתה עושה רבע ממה שאנחנו
    מאיר 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זלינסקי בכיין במיוחד על ישראל
    סגור