תקשורת ומדיה

דנה ויס: האם צריך להרוס את בתי המחבלים?

כתבת חדשות 12 צייצה כי ישנה התלבטות האם להרוס את בתי המחבלים, כאשר דובר צה"ל ענה בנחרצות: "התשובה היא כן. להרוס. וזו בכלל לא החלטה שלנו אלא של המחבל המתאבד. בית המשפחה לא צריך להיות מוקד לעליה לרגל ולביקורי תנחומים"
מערכת ice |  1
גנה ויס (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הפיגוע המחריד שהתרחש אמש בחדרה, שהצטרף לפיגוע בבאר שבע בשבוע שעבר, גורם לתגובות מעורבות בתקשורת הישראלית. חלק סוברים כי יש לפעול ביד הקשה ביותר כנגד משפחות המחבלים בזמן שאחרים חושבים שהדבר "מיותר". היום (שני), אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, הגיב לכתבת חדשות 12, דנה ויס בנושא. 
"בעקבות הפיגוע התלבטות בדרג מדיני בטחוני האם לפעול להריסת בתי המחבלים באום אל פאחם" דיווחה דנה ויס בציוץ שפרסמה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה, כאשר אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, הגיב: "התשובה היא כן. להרוס. וזו בכלל לא החלטה שלנו אלא של המחבל המתאבד. בית המשפחה לא צריך להיות מוקד לעליה לרגל ולביקורי תנחומים, אלא גל חורבות זכר לרצח נתעב. ויש לי תחושה שהבג״צ אם מעורב יאשר".
כזכור, אמש נרצחו שני לוחמי מג"ב בידי שני מחבלים בחדרה, באירוע שיכול היה להיגמר אחרת לגמרי לולא יחידת מסתערבים שסעדה במסעדה הסמוכה למקום והצליחה לנטרל את המחבלים שחוסלו.  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתי מחבלים להרוס
    ש"ג 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשפחות לשלול אזרחות לצמיתות ולגרש לעזה
    סגור