תקשורת ומדיה

"לכתבה הבאה של דנה וייס": סילמן חוטפת מתחת לחגורה

חברת הכנסת מהליכוד קרן ברק שאלה את ראש וועדת הבריאות, עידית סילמן על התארים שקיבלה מוינגייט, לאחר מכן שיחררה עקיצה עסיסית בפראפרזה על התקרית לטענתה בתחנת הדלק שלא הוכחה מעולם
מערכת ice |  2
עידית סילמן (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
עידית סילמן ספגה היום (שלישי) עקיצה עסיסית במיוחד מחברת הכנסת קרן ברק מהליכוד בדבר התארים שקיבלה בחייה ממכון וינגייט, כאשר הבדיחה הייתה על חשבון מגישת חדשות 12 דנה וייס שערכה עימה בעבר ראיון על התקיפה בתחנת הדלק במודיעין שטרם הוכחה.
ברק שאלה: "ברק שאלה: "אני אשמח לדעת אם מותר לי לשאול, את התואר הראשון שלך עשית בוינגייט?", סילמן השיבה: "תואר ראשון ושני ושני נוסף במנהל עסקים שהיה במקום אחר, הכל טוב, את רוצה את התעודות?".
 
עוד הוסיפה: "אני פשוט באתי לספר שעשיתי את זה שם ולא בגבעת וושינגטון כי אז לא היו עושים את זה שם. לי ספציפית הייתה בעיה להיות שם, כי בווינגייט להיות בחורה דתייה, ברמה הדתית, היה לזה מחיר מאוד כבד. לא קיבלתי המלצה מהמוסד הלימודי בוא קיבלתי".
 
ברק עקצה על כך: "זה לכתבה הבאה של דנה וייס", סילמן הגיבה: "את יודעת, את לא חייבת לכבד, את יכולה להמשיך ולא לכבד את כולם, אבל אנחנו נמשיך ונכבד אותך, כי זו דרכנו", ברק הגיבה בקצרה: "מעולה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השטיח שדנה וייס פורסת לאליליה, פטתי! (ל"ת)
    עתונאית פח 03/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    פעם ח"כית זוטרה בקואליציה. היום ח"כית זוטרה באופוזיציה.
    ירדן 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מנסה להשיג רבע כותרת, כמו חברה לסיעה דודי אמזלג.
    סגור