מדדים ומחקרים

עידית סילמן בפנים? אלא הח"כים שבאו לעבוד השבוע

השבוע בכנסת העשירייה הפותחת מתחדשת בחמישה שמות שלא זכו להיכלל ברשימה בשבוע שעבר. יחד עם זאת, שעות הנוכחות נמוכים יחסית. האם אורי מקלב הודח מהפסגה?
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
שבוע נוסף עבר על כנסת ישראל, שיאני הנוכחות התחדשו מעט, אבל הפסגה נותרה אצל אורי מקלב ששובר את שיא הנוכחות פעם אחר פעם. יחד עם זאת, מדובר בשבוע חלש יחסית בהיקפי השעות, כשאף לא אחד מעשרת שיאני הנוכחות השבועית בכנסת, לא רשם היקף זהה למשרה מלאה.
לפי הנתונים של אתר זמן כנסת, מקלב מסיעת יהדות התורה שומר על מקומו בפסגה כאמור, ורושם היקף של 42:38 שבילה במשכן. מי שמגיע למקום השני עם הנציגות הגבוה ביותר לקואליציה הוא גלעד קריב יו"ר העבודה הישראלית שרושם 40:33 נוכחות בכנסת השבוע.
ישראל ביתנו רושמת נציגות בשלישיה הפותחת עם לימור תלם מגן שמגיעה למקום השלישי. תלם מגן רשמה בשבוע שחלף 39:57 שעות במשכן, ומלבדה מגיעה לטבלה מהסיעה גם אלכס קושניר שיצוין בהמשך.
 
שמחה רוטמן מגיע למקום הרביעי ורושם לציונות הדתית נציגות בודדת בעשירייה הפותחת של השבוע החולף. רוטמן סגר השבוע נוכחות של 39:14 שעות במשכן הכנסת, ועומד בפער קטן של שבע דקות בלבד בינו ובין המקום השלישי.
במקום החמישי מתמקם ח"כ איתן גינזבורג מסיעת כחול לבן שרושם 39:14 שעות במשכן. גם כאן - פער קטן יחסית לעומת קודמו. אלכס קושניר מגיע למקום השישי אחרי שבילה השבוע במשכן במשך 34:45 שעות.
נציגות לימינה בטבלה עם מיקומה של ח"כ עידית סילמן במקום השביעי ברשימה אחרי שצברה שעות נוכחות בהיקף של 33:44 השבוע. מעט אחריה, ח"כ אופיר סופר מסיעת הליכוד שרושם 33:27 שעות נוכחות השנה.
תקווה חדשה מקבלת נציגות בטבלה רגע לפני שהיא נסגרת עם בני בגין שמסכם שבוע עם 33:07 שעות במשכן ומתמקם תשיעי בטבלת השיאנים. ניר אורבך רושם נציגות שניה לימינה ומתקמם עשירי אחרי שרשם השבוע 32:43 שעות במשכן.
מחצית מהח"כים המתמידים של השבוע האחרון נכחו בו גם בשבוע שעבר והם: אורי מקלב, גלעד קריב, שמחה רוטמן, עידית סילמן, וניר אורבן. מבחינה מגדרית, נרשם רוב גברי מובהק עם שמונה ח"כים מול שתי ח"כיות. הקואליציה רושמת רוב מול האופוזיציה עם שבע נציגויות מול שלוש לאופוזיציה. ישראל ביתנו וימינה רושמות ריבוי שיאנים עם שני נציגים מכל סיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה