מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: המשכן בבידוד? אלה הח"כ שעבדו השבוע

מסדרונות הכנסת היו ריקים השבוע? טבלת הנוכחות של הח"כים מצביעה על ירידה כללית בהיקפי השעות. אורי מקלב מככב כהרגלו, והאופוזיציה כובשת את הפסגה
שירה יום טוב | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash, pixabay)
בזמן שוריאנט האומיקרון משתולל ומזניק את נתוני התחלואה והמבודדים, גם דירוג חברי הכנסת חוטף עם היקפי שעות משמעותיים פחות מאלה שהציגו השבועות האחרונים בדירוג, כך על פי נתוני אתר זמן כנסת. בעקבות כך היקף השעות השווה למשרה מלאה עובר סביב המקום השלישי ומותיר את שאר הטבלה מתחתיו, ובחסות העניין הזה נרשמים גם שמות חדשים בטבלה.
חבר הכנסת אורי מקלב מסיעת יהדות התורה מככב שבוע שני ברציפות עם 54:40 שעות שרשם בשבוע האחרון במשכן, וללא ספק הולך וצובר רזומה כשיאן המשכן לפי מרבית הדירוגים שכיכב בהם ברשימה בכלל ובראשה בפרט.
 
במקום השני עם 46:52 שעות במשכן בשבוע האחרון, נציג נוסף לסיעת יהדות התורה עם ח"כ מאיר פרוש. שמחה רוטמן מסיעת הציונות הדתית מגיעה למקום השלישי אחרי שהחתים השבוע בכנסת 44:33 שעות, ובכך נרשמת שלישיה אופוזיציונית מכובדת.
מסעירת הטיקטוק - יו"ר הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות עידית סילמן מסיעת ימינה מגיעה למקום הרביעי אחרי שנכחה השבוע במשך 43:38 שעות בכנסת. גלעד קריב מסיעת העבודה רושם 41:30 שעות ומתמקם חמישי בדירוג. 
ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי מסיעת מרץ מגיעה למקום השישי עם 39:43 שעות נוכחות ומתמקמת במקום השביעי בטבלה. חבר הכנת צבי האוזר מתקווה חדשה רושם השבוע 38:49 שעות ומגיע למקום השמיני.
יו"ר הכנסת מיקי לוי מגיעה למקום התשיעי אחרי שרשם נוכחות של 38:33 במשכן בשבוע שחלף, ומי שסוגר את הרשימה עם 37:17 שעות נוכחות בכנסת השבוע הוא רון כץ מסיעת יש עתיד.
איזונים: 
האופוזיציה רשמה השבוע שלושה מקומות מול שבעה מקומות של הקואליציה בטבלה, אף יחד עם זאת נציין כמו שכבר כתבנו, כי מדובר בשלושת המקומות הראשונים והמכובדים. מבחינה מגדרים רוב גברי מוחץ עם נוכחות של שתי נשים בלבד בטבלה מול שמונה גברים. שלוש סיעות רושמות ריבוי משתתפים בסך של שני נוכחים בטבלה לכל סיעה, ובהן: יהדות התורה בשני המקומות הראשונים, יש עתיד, וימינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה