תקשורת ומדיה

סערת עידית סילמן, הח"כ חשפה: זה מה שקרה במודיעין

אחרי שעוררה סערה בשבועות האחרונים בעקבות חשיפת התקיפה שלה בפגוש את העיתונות, עידית סילמן חושפת אצל דנה ויס מה קרה בתחנת הדלק וכיצד הותקפה, ועדיין מסרבת להראות עדויות
מערכת ice |  8
עידית סילמן (צילום שרייה דיאמנט פלאש 90)
בראיון שערכה דנה ויס לחדשות סוף השבוע, ניסתה להוציא מחברת הכנסת ויו"ר הקואליציה עידית סילמן פרטים ברורים יותר על התקיפה שחוותה בתחנת הדלק ועוררה סערה בעקבות חורים בלתי ברורים ברטי האירוע. "הבנתי את הספין ואת הניסיון שמנסים לעשות על הגב שלי". אמרה סילמן לויס, וטענה, "השיטה שלי לשמור על ניסיון החקירה עלתה לי במחיר כבד. אני מעדיפה לא לחשוף את הימים הספציפיים, כי אני לא רוצה שיעוותו את המציאות ואת החקירה".
דנה ויס ניסתה להקשות על סילמן וציינה, "את מבינה שברגע שאת לא מוסרת את הפרטים את עושה את העבודה מאוד קלה לאנשים להגיד 'זה לא היה', מה הבעיה להגיד באיזה יום זה קרה ההרי יש תמונות, אין חולק על זה".
מנגד ענתה הח"כ, "נכון, הכל מצולם ובידי המשטרה ואת הכל רואים יש להם את כל העדויות שאכן תדלקתי בתחנת הדלק, ותמונה שתדלקתי בתחנת הדלק. הכל קיים". ויס המשיכה ושאלה, "אבל, בין לתדלק בתחנת הדלק ובין הטענה שהיתה תקיפה פיזית ממש...", גם כעת סילמן חזרה לתשובה הקודמת, "אז הכל נמצא אצל החוקרים ובבדיקה".
 
"אבל את לא מסרת להם סרטון של התקיפה. כשבעלך אמר ברדיו שיש סרטון?" שאלה ויס. סילמן השיבה כי היא "חושבת שהוא התכוון למה שהמשטרה עדכנה אותנו שיש סרטונים שלי ממודיעין".
ויס הביאה את סילמן לספר שוב על התקרית מנקודת מבטה, של סילמן בכתבה היא, "סיימתי פגישה במודיעין עם חבר הכנסת ניר אורבך ונכנסתי לתדלק בתחנת הדלק. בדיוק כשעצרתי ויצאתי מהרכב סיימתי בדיוק שיחת טלפון ורשמתי לי רישומים מהשיחה. שמעתי בן אדם שקורא את השם שלי, קורא לעברי. אני לא הבנתי את הקריאות והתקרבתי לעברו, ואז הוא התחיל הטיח בי את אותן צעקות ל את גנבת ראש הממשלה שלך גנב והוא גם הדף אותי לרכב. אני זוכרת שנשענתי על הרכב שלי".
למרות הניסיונות להטיל ספק במקרה אמרה סילמן לויס, "אני לא מפקפקת, בטח לא באמת שלי". וטענה כי הסיבה שלא דיווחה על האירוע במיידית היא כי, "לא רציתי לעשות מזה אירוע בטח לפני העברת התקציב".
עוד פירטה סילמן על תקיפות שונות שעברה בתקופה האחרונה וסיפרה, "אני יכולה להגיש שבחמש וחצי החודשים האחרונים היו אירועים לא נעימים יש הרבה דברים שיצאו מפרופורציות. באותו רגע זה היה מבחינתי עוד אירוע היום אני מביה כמה האירוע הזה היה חריג. באותו רגע תשומת הלב שלי היתה על תקציב המדינה. המחיר שאני והמשפחה שלי משלמים על הממשלה הזאת הוא מחיר גבוה הרבה פעמים. בסוף אני יו"ר הקואליציה, היו כאלה שאולי ציפו שאני לא אעמוד שתקפיד הזה אבל אני חושבת שהוכחתי אחרת".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שקרנית שקרנית שקרנית
    רודפת צדק 12/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית שקרנית וגם שקרנית
    סגור
  • 7.
    אבכי עליק בכי (ל"ת)
    רודפת כסף ופירסום 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    שקרנית מלידה
    גליס 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עידית סילמן שקרנית מלידה קודם שיקרה בבחירות יחד עם מפלגת ימינה שהלכו עם עבאס וחמס והאחים המוסלמים אחר כל מעלילה על המחנה הלאומי שתקפו אותה בתחנת דלק והיא הדפה את התוקף שקרנית נשארת שקרנית בגדת בבוחרים שלך את תבגדי גם בבעלך עבאס עלה עלייך וכל האחים המוסלמים
    סגור
  • 5.
    ילדה קטנה
    זאב 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 6
    ילדה קטנה שמשקרת ,חבל שאין לנו רוב בלי הכיפות הסרוגות של ימינה ובלי אלקין עם הכיפה ,אני מעדיף חברי המושתפת מהחבורה הזאת ,בפעם הבאה עלינו לעשות ממשלה שיש שם ישראל ביתנו, עבודה, מרץ ויש עתיד,ויחד עם כל רשומה הערבית.
    סגור
  • 4.
    כלבה שקרנית!!! (ל"ת)
    אני 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 3.
    ברוב טיפשותה נפלה בלשונה ואמרה ״גם תקיפות אמיתיות שהיו״
    משה 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    9 10
    כלומר היא בעצם אומרת שהתקיפה שלה לא היתה אמיתית
    סגור
  • 2.
    נשמעה עוד פחות אמינה ממקודם.חופרת וחופרת בור לעצמה. (ל"ת)
    ש ק ר 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    10 13
    סגור
  • 1.
    "הילדה הקטנה" קירקסה ועשתה בית ספר לנאשם הסגול
    קובי 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    27 11
    הוא ימשיך לנהל את האופוזיציה (לפחות עד הכניסה לכלא, ככל הנראה)... ואת תמשיכי לנהל את הקואליציה, אשת חייל יקרה.
    סגור