מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי לא הגיע לעבוד השבוע בכלל?

ש"ס ויהדות התורה ממשיכות לכבוש את פסגת הנוכחות בכנסת, ומפלגת ימינה עם שלושה נציגים בעשירייה הראשונה. מיהם השרים שלא הגיעו בכלל, ואיזה חברי כנסת הגיעו ל-5 שעות בלבד במהלך כל השבוע?
מערכת ice | 
משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, pexels)
הקרב על הפסגה בין מפלגת יהדות התורה ובין ש"ס, הוכרע השבוע, כאשר חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס כובש את פסגת הנוכחות בכנסת השבוע עם כמעט 66 שעות עבודה עבור קהל הבוחרים. אזולאי הדיח את מקלב, שיאן השבועות האחרונים, שהגיע למקום השני עם כמעט 64 שעות נוכחות השבוע בכנסת, כך על פי נתוני אתר "זמן כנסת".
מפלגת יש עתיד עם הנציג הראשון בעשירייה, עם חבר הכנסת ולדימיר בליאק שהיה נוכח השבוע במשכן 60 שעות, אחריו: חבר הכנסת מימינה, ניר אורבך, עם 58 שעות, וסוגר את החמישייה: יו"ר ועדת הכספים, אלכס קושניר, עם 57 שעות. 
 
שאר הרשימה: נירה שפק (יש עתיד) עם 55 שעות, מיכאל מלכיאלי (ש"ס) עם 52 שעות, בני בגין (תקווה חדשה) עם 48 שעות, אביר קארה (ימינה) עם 44 שעות, ויו"ר הקואליציה עידית סילמן (ימינה) עם 43 שעות.
פילוח: המפלגה עם הכי הרבה נציגות בעשייריה - מפלגתו של ראש הממשלה בנט ימינה, עם שלושה נציגים, יש עתיד וש"ס עם 2 נציגים, תקווה חדשה וישראל ביתנו ויהדות התורה עם נציג אחד. נעדרו מהעשירייה: הליכוד, העבודה, הציונות הדתית, הרשימה המשותפת, כחול לבן, מרצ ורע"מ.
המקומות האחרונים ברשימה: הפוליטיקאים שלא הגיעו בכלל לכנסת השבוע - שרת האנרגיה קארין אלהרר, שר הדתות מתן כהנא עם 0 שעות נוכחות. חברת הכנסת שירלי פינטו שבחופשת לידה היא חברת הכנסת שבמקום האחרון עם 0 שעות נוכחות השבוע. גילה גמליאל אחריה עם 4 שעות נוכחות בלבד, ובני גנץ עם 5 שעות נוכחות בלבד בשבוע שלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה