מדדים ומחקרים

מי עבד בשבילכם החודש? דירוג חברי הכנסת

משכן הכנסת מסכם את חודש נובמבר עם נתוני נוכחות מעניינים. מי הח"כ ששבר את שיא הנוכחות החודשי, והאם יש סיכוי שהאופוזיציה רשמה יותר נוכחים מהקואליציה החודש?
שירה יום טוב | 
משכן הכנסת (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, pexels)
דירוג חברי הכנסת של ice מסכם חודש ראשון עם כל הנתונים המעניינים על הנוכחות במשכן הכנסת. אורי מקלב שכיכב בראש הרשימה בשבוע שעבר והיה בטבלה מתחילת הדירוג מסכם חודש עמוס ומגיע למקום הראשון עם 289:28 שעות שבילה במשכן.
במקום השני יו"ר הכנסת מיקי לוי מסיעת יש עתיד שסוגר החודש 237:43 שעות בכנסת החודש. אלכס קושניר, יו"ר ועדת הכספים מטעם ישראל ביתנו מגיע למקום השלישי עם 228:46 שעות שבילה במשכן.
 
אל המקום הרביעי מגיע שם נוסף לישראל ביתנו כשלימור מגן תלם מסכמת החודש 214:19 שעות בכנסת. ינון אזולאי מסיעת ש"ס מתמקם חמישי בטבלה עם 211:41 שעות, ושמונה דקות אחריו מגיעה למקום השישי, הח"כ הכי מדוברת החודש - עידית סילמן שאף כיכבה בראש הרשימה בתחילת החודש.
ח"כ מאיר פרוש מסכם את החודש עם 206:38 שעות שבילה במשכן בבירה ומתמקם רביעי בטבלה עם נקודה נוספת ליהדות התורה. מיכאל מלכיאל מסיעת ש"ס במקום השמיני עם 205:56 שעות נוכחות.
במקום התשיעי נמצאת אורית סטרוק מהציונות הדתית שרושמת 199:58 שעות במשכן הכנסת החודש. ש"ס רושמת ח"כ שלישי ברשימה עם 192:45 שעות ליואב בן צור שמתמקם עשירי וסוגר את הרשימה.
איזוני נוכחות: האופוזיציה רשמה יותר שיאנים החודש עם שישה נוכחים בטבלה, לעומת ארבעה שיאנים לקואליציה בטבלה. מבחינה מגדרית נרשם רוב גברי כששבעה מתוך השיאנים החודש הם ח"כים ושלוש הן ח"כיות. ש"ס רשמה שלושה שיאנים בטבלה ואחריה ישראל ביתנו ויהדות התורה, שרושמות שני שיאנים כל אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה