תקשורת ומדיה

שמוליק סילמן עולה להתקפה: "אתה בטוח ב-100% שעידית שיקרה?"

בעלה של יו"ר הקואליציה בראיון נוסף לשרון גל: "יש שלושה דברים שאין לאדם חלק בעולם הבא, אחד מהם זה הלבנת פנים, אם זה מה שמחנה הימין עבר ואני חלק מהמחנה הזה - אתם עושים עכשיו את אותו דבר בדיוק?"
מערכת ice |  3
עידית סילמן (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
אחרי המהומה שחולל הראיון שלו בשבוע שעבר לשרון גל, שמוליק סילמן, בעלה של עידית סילמן יו"ר הקואליציה שנמצאת בפלונטר לאור אי ההתקדמות בחקירת התקיפה בתחנת הדלק במודיעין כאשר לא הציגה למשטרה שום הוכחה קונקרטית, התראיין הבוקר (ראשון) שוב לשרון גל בגלי ישראל והתייחס להתפתחות האחרונה.
"פייק ניוז מה שרץ אתמול, אין שום ראיה שזה לא נכון", פתח סילמן. "מספיק אחוז אחד שזה נכון… צריך לדון אדם לכף זכות, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך. כבנאדם לבנאדם אני שואל אותך: אתה בטוח במאה אחוז שעידית שיקרה? יש שלושה דברים שאין לאדם חלק בעולם הבא, אחד מהם זה הלבנת פנים".
 
"כשאמרתי לך בפעם הקודמת שאני לא יודע במי לבחור, ביבי או בנט, התכוונתי לומר שגם הוא וגם הוא ראויים. יש פה בני אדם אחרי הכל, לא סתם פוליטיקאים. אדם שפוי ונורמלי לא ירצה להתקרב לפוליטיקה, אין אדם ישר יותר מעידית אשתי".
"אני לא מצדיק שום דבר הוא לא מכבד. גם מה שעשו לנתניהו - אני חושב שזה קטסטרופה. אם זה מה שמחנה הימין עבר ואני חלק מהמחנה הזה - אתם עושים עכשיו את אותו דבר בדיוק? אתה חושב שנפתלי בנט לא קם בבוקר למסור את נפשו למען המדינה?".
 
"אם הבת שלך הייתה חוזרת מבית הספר ואומרת שמישהו היכה אותה - הייתה הופך את בית הספר", המראיין ענה: "בסוף השאלה אם הייתה כאן תקיפה או לא הייתה תקיפה", שמוליק: "אני לא פוליטיקאי. באותו ערב היא חזרה הביתה מאוחר והעירה אותי וסיפרה לי מה קרה. עידית לא מעניינת אף אחד פה, זה לנגח את ימינה. עידית לא תקפה את מחנה הימין, היא סיפרה מה היה לה", שרון גל השיב: "נו באמת, כשהיא תיארה את זה זה היה בתקופה כאילו ימינה תחת מתקפה. שמוליק: אני מכיר את עידית, יותר טוב מכולם".
 
לסיום טען: "אחרי שהתראיינתי אצלך קיבלתי וואטסאפ מבנט, הוא כתב לי שאהיה חזק. ואז ברדוגו אומר משהו אחר, למה לשקר?", שרון גל הגיב: "איפה חברי ימינה? למה הם לא עומדים לצידה של עידית?", שמוליק סילמן טען: עידית אמרה להם שיתרחקו מהנושא הזה, שהיא מיצתה את הנושא הזה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עידית סילימן לחקירה
    פנחס 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידית סילימן את חולת נפש חייבת אשפוז פסיכיאטרי עוד היום לחקירה האישה הזאת המציאה את העלילה של השמאל הקיצוני את חולת נפש חייבת אשפוז פסיכיאטרי עוד היום
    סגור
  • 2.
    עבירה יותר חמורה בתורה
    השקר הכי נבזה 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו עלילת דם!!!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    שמוליק-זה לא אתה שאמרת שנתניהו הוא טוב?
    הטבח השבדי 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרווחתם את הלבנת הפנים ביושר.פעם הבאה תקבל מכות מהפורעים.עכשיו הם מכים פלשתינים ורבנים לזכויות אדם,מחר יכו אותך.
    סגור