תקשורת ומדיה

עמית סגל זועם: "בואו נקרא לגל הטרור בשמו האמיתי"

עמית סגל טוען שאמנם גל הטרור הוא לא אשמת הממשלה, אך מאשים כי "השרים ממשיכים במרדף הפאתטי אחר הזדמנויות צילום עם מממן הרוצחים מרמאללה, ובנט שותק"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
העיתונאי והפרשן הפוליטי עמית סגל פרסם הבוקר (שישי) את טורו השבועי ב'ידיעות אחרונות'. את טורו הקדיש לגל הטרור שחוותה ישראל בימים האחרונים, בו בשלושה פיגועים נרצחו 11 אנשים. סגל פתח את הטור בתזכורת שרה"מ נפתלי בנט, בשנת 2014 בהיותו שר הכלכלה, יצא ממליאת הכנסת בהפגנתיות כאשר נשיא הפרלמנט האירופי, מרטין שולץ, טען מעל במת הכנסת שיהודי זכאי לכמות מים גדולה פי ארבעה מזו שזכאי לה פלסטיני.
סגל כותב: "בנט הסביר אז כי שתיקה לנוכח תעמולה שקרית היא מתן לגיטימציה לפעילות נגד אזרחי ישראל, מה היה אומר בנט של אז על בנט של היום? צריך לקרוא שוב את הטקסט ההזוי של מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, בעודו עומד ליד ראש ממשלת ישראל: ארבעה סוגים של פעילות יהודית אלימה לכאורה, בתוספת מס שפתיים על תשלום למחבלים. מה לא היה שם? הכרה בקיומה של אלימות ערבית. "תודה", אמר בנט, ונפרד מהעיתונאים. ז'בוטינסקי צדק: שקט הוא אכן רפש, הפקר דם ונפש."
 
סגל המשיך והסביר כי אמנם גל הטרור התפרץ ללא קשר להרכב הממשלה, אולם הממשלה הנוכחית תתקשה להתמודד איתו. "את הרעיון שאלימות המתנחלים היא הגורם מספר אחת הרי אישרר באוזני האמריקנים השר לביטחון הפנים עמר בר לב." כתב סגל, "ההתבטאויות האומללות באמת שלו אינן פליטות הפה על לכידת מחבל שמת, אלא התבצרותו בסירוב המשונה, בסגנון עדות ברק אובמה, לומר את צמד המילים "טרור מוסלמי".
בסופו של דבר סגל סיכם: "כל עוד יימשך המרדף הפאתטי של שרים אחר הזדמנויות צילום עם מממן הרוצחים מרמאללה, יתקשה ראש הממשלה למגר את הטרור. בימים אחרים הוא היה מוציא הודעה חריפה נגד המבקשים להיפגש איתו ונגד מערפלי הניסוחים. בנט של היום, זה ש"השאיר את הפוליטיקה מחוץ ללשכה", שותק."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הרצליה.
    צביקה 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמית סגל אתה צודק אם היה קורה בתקופה דל ביבי התקשורת היתה שוחטת אותו יש לנו ממשלה של ליצנים שלא ראויים להנהיג את המדינה מחכים להפיל אותה מהר ככל האפשר לפני שמדינת היהודים תלך לאיבוד
    סגור
  • 4.
    הרצליה
    צביקה 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגל אתה כל כך צודק אם זה היה קורה בתקופץן שלבי של ביבי התקשורתהחתה שוחטת אותו יש לנו ממשלה של ליצצנים
    סגור
  • 3.
    הרצליה
    צביקה 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמיתסגל אתה כל כך צודק אם זה היה קורה בתקופץן שלבי של ביבי התקשורתהחתה שוחטת אותו יש לנו ממשלה של ליצצנים
    סגור
  • 2.
    הילד מהמחנה מייעץ עצות לילד מסיירת מטכל
    חרטטיהו 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב שיש מקומות שקשקשנים יכולים לקשקש. זה עוזר להם להתפתח
    סגור
  • 1.
    כשביבי רצה תקשורת,כמו שבנט זוכה,הפילו עליו תיק! (ל"ת)
    צביעות גדולה 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור