תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק נגד ערן זהבי: "סיפור הגינויים יצא משליטה"

לאחר שדרש משחקני הנבחרת הערבים לגנות את הפיגועים, כוכב הנבחרת ערן זהבי חוטף גינוי מהעיתונאי עקיבא נוביק: "לאן מקדמים אותנו גינויים שמונפקים לפי דרישה, בלחץ ההמון?"
מערכת ice | 
עקיבא נוביק, ערן זהבי (צילום תאגיד השידור, פלאש 90/ רועי אלימה)
כדורגלן נבחרת ישראל ערן זהבי נזף בשבוע שעבר בחבריו הערבים לנבחרת, על כך שלא גינו את הפיגועים האחרונים שהתחרשו. "אני מבקש ומצפה מכל השחקנים ללא יוצא מן הכלל, ערבים ויהודים, לגנות את הטרור במדינת ישראל" כתב זהבי בקבוצת הווטסאפ של הנבחרת לאחר הפיגוע הנוראי בבני ברק. למחרת הוסיף זהבי: "כואב לראות שאף אחד מהשחקנים הערבים לא העלה שום דבר".
העיתונאי עקיבא נוביק העלה היום (ראשון) את טורו ב'הארץ' בו כתב נגד הדברים של זהבי, ושלדעתו עניין הגינויים יצא משליטה. "זו הזדמנות לנרמל אחת ולתמיד את מוסד הציפייה לגינויים." כתב נוביק, "הוא כבר לא נחלתם של פוליטיקאים ואישי ציבור אלא של כל אדם מוכר למחצה, לשליש ולרביע."
נוביק מוסיף: "שמחתי כשמואנס דאבור הושעה לאחר שכתב "אללה מחכה ליום הדין" בימי מבצע שומר החומות. אבל מכאן ועד לשחקנים השותקים הדרך ארוכה. מה זה בעצם נותן? לאן מקדמים אותנו גינויים שמונפקים לפי דרישה, בלחץ ההמון, ולרוב אין בהם אלא מס שפתיים שכמוהו כבר שמענו אינספור פעמים? אם כדורגלן ערבי אקראי היה מפרסם משפט גנרי על סלידתו מאלימות, המצב היה משתנה איכשהו? מסופקני."
 
כזכור, לאחר הודעת זהבי חלק משחקני הנבחרת הערבים, כמו איאד אבו עביד ורמזי ספורי, הוציאו הודעת גינוי. לעומתם הקטפן ביברס נאתכו זעם על כך שהשיחה בקבוצה הסגורה הודלפה החוצה. בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר ל"ישראל היום": "אם נמצא את המדליף, הוא יעוף מפה קיבינימט, ונשקול גם לפרסם את שמו".
הסיפור עורר זעם בהתאחדות לכדורגל, וראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, אמר בתוכנית 'מגרש פתוח' בערוץ הספורט כי "זו קבוצה פנימית, השיח היה אמור להיות בתוך הנבחרת בלבד. זה שמישהו עשה מעשה נבלה והוציא את הדבר הזה החוצה, זה בסדר גמור. מי שעשה את זה הוא אפס בעיניי, מי שלוקח קבוצה פרטית של שחקנים ומוציא ממנה טקסטים, בעיניי הוא כלומניק."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה