תקשורת ומדיה

ינון מגל ואורן חזן בעימות חריף: "טיפש", "אתה קוריוז"

ח"כ לשעבר אורן חזן עלה לשידור אצל כספית ומגל והתעמת עם המגיש הימני בעקבות דבריו נגד נתניהו. "אני חושב שנתניהו היה צריך לשתוק". אמר חזן, "אתה מדבר הבלים", ענה מגל
מערכת ice |  9
ינון מגל, אורן חזן (צילום פלאש 90/ יוסי זינגר, הדס פרוש)
ינון מגל ובן כספית קיימו הבוקר (ראשון) את תוכנית הרדיו שלהם ברדיו 103, בה שוחחו מטבע הדברים על האירועים האחרונים ברקע גל הפיגועים האחרון. ינון מגל הכריז כי בעקבות המצב הוא מתכנן להוציא רישיון לנשיאת נשק. 
לאחר מכן שוחחו השניים עם ח"כ לשעבר מהליכוד, אורן חזן, שיח שבהמשך התפתח לעימות סוער. כזכור, בשבוע שעבר אורן חזן צייץ בטוויטר בתגובה למתקפה של יו"ר האופוזיציה נתניהו על הממשלה: "דבר אחד לא מסתדר לי ביבי, הממשלה בראשותך, במשך למעלה מעשור, לא הייתה תלויה בתנועה האיסלאמית וגם לא עשתה דבר."
הח"כ לשעבר מהליכוד אמר לכספית ומגל: "לא יכול להיות שנתניהו קם ויוצא בהצהרות שהממשלה הזו משותקת בגלל התנועה האסלאמית, בשעה שהוא למעלה מעשור ראש ממשלה והוא היה משותק ולא הייתה לו תנועה אסלאמית ששיתקה אותו, הוא פשוט פחד לעשות דברים". ינון מגל שאל אותו: "אז טוב שהוא לא ראש ממשלה?" חזן ענה: "נתניהו לעומת בנט, הוא פשוט הרע במיעוטו", ואז הסתייג: "אני חושב שנתניהו היה צריך לשתוק".
 
מגל התחיל לראות סימני זעם וענה לו: "אולי אתה צריך לשתוק?" וחזן ענה לו: "ההבדל ביני לבין אותם אנשים שאומרים, 'רק נתניהו', זו העובדה שאני הייתי שם במשך למעלה מ-4 שנים. הייתי שם כשהוא פינה את עמונה".
ואז הוויכוח התפתח לעימות כאשר מגל הטיח בו: "אתה קוריוז". וחזן השיב: "אתה יכול להגיד עליי קוריוז, אבל אני לפחות לא אוויל אטום עיוור כמוך שהולך בעיניים עצומות רק כדי לקבל כמה לייקים. תפתח את העיניים ינון. היית בכנסת כשהוא סגר את בית שרה ובית רבקה, כשהוא נלחם כדי לפנות בחברון. אני לא מוכן שמספרים ימין ועושים שמאל בכנסת".
 
מגל שאל את חזן: "יש לך אלטרנטיבה יותר טובה?". חזן ענה לו: "זה משהו אחר, זו כבר שאלה אחרת", ואז מגל תקף: "זה מעיד על חוכמה, כי אם אין לך אלטרנטיבה יותר טובה, אתה טיפש, אבל אם יש לך, אז בוא נשמע אותה".
לאחר חילופי האשמות ביניהם חזן אמר לסיום: "זה שאין אף אחד אחר היום שמעמיד את עצמו כאלטרנטיבה לנתניהו, אנחנו בבעיה. אבל זה, שלא תיתכן מציאות שאדם שלא עשה דבר וחצי דבר כדי למגר את הטרור, כדי לשנות פה את המציאות במשך 13 שנה, יבוא ויגיד שאחרים משותקים בגלל התנועה האסלאמית - אני אגיד לך את האמת, לא מתאים". ינון מגל סיים את השיחה באמרו: "אתה מדבר הבלים".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    פעם ראשונה שאני מסכים עם אורן חזן
    אחד 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחרית הימים הגיעה
    סגור
  • 8.
    פיתה
    בן 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגל יצא פיתה
    סגור
  • 7.
    הפודל של ביבי
    בן 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה יש לך עם הביבי הזה ינון מגל? למה אתה מגן עליו כל הזמן? זה כבר הפך לגועל נפש דביקי.. תתעשט אתה איש חכם כך חשבתי. חזן צודק ואומר אמת. תתמודד עם העובדות והנתונים ולא עם אמוציות ואל תיתן לוכינויי גנאי כמו טיפש כי זה רק מראה כמה אתה מתאמץ שלא להביא נתונים ולא להתמודד איתם. תתמודד.. ביבי ימין כמו שלערפת הרוצח שביבי שלך לחץ לו יד, מה ששרון לעולם לא בלי לו על זה.. מגיע פרס נובל.
    סגור
  • 6.
    הפעם חזן צוק
    אילן 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ינון מגל ראוי שלפעמים תקשיב גם לכאילו שלא נחשבים לחכמים גדולים, הפעם ובפעם הראשונה אני מסכים עם חזן ובכל תנאי ומצב אין להעלות אפילו כבדיחה גרועה את האופציה שביביהו יחזור, פשוט שילךךך.
    סגור
  • 5.
    הפעם חזן צוק
    אילן 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ינון מגל ראוי שלפעמים תקשיב גם לכאילו שלא נחשבים לחכמים גדולים, הפעם ובפעם הראשונה אני מסכים עם חזן ובכל תנאי ומצב אין להעלות אפילו כבדיחה גרועה את האופציה שביביהו יחזור, פשוט שילךךך.
    סגור
  • 4.
    גם אישתו של מגל ראתה כמה הוא אוויל
    נו 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לכן היום היא במקום אחר
    סגור
  • 3.
    אם נתניהו לא מיגר את הטרור
    תוהה 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז איך זה שבשנה האחרונה לכהונתו היה לראשונה רק נרצח אחד, איך זה שמספר מעשי הרצח הלך וירד במשך השנים עד להגעת ממשלת השינוי?
    סגור
  • 2.
    איכס, איזה סגנון אלים ובוטה של מגל
    שפרה 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    8 1
    התסכול נשפך מהביביסט הזה. עם יחס כזה למרואיין, אני לא מתפלאת שהוא לא הצליח לשמור אפילו על המשפחה שלו. כנראה האיש אהב את ביבי יותר מאשר את אשתו.
    סגור
  • 1.
    זה בסדר, אחרי ההרשעה יהיו הרבה אלטרנטיבות לנתניהו
    ציון קאפח 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא נשאר עוד הרבה זמן.
    סגור