תקשורת ומדיה

אבי בניהו תוקף: הממשלה נדרשת לחשב מסלול מחדש

דובר צה"ל לשעבר זועם על התנהלות הממשלה בכל הקשור למלחמת רוסיה אוקראינה: "שום אנטרס לא יכול להצדיק עוד את השתיקה הרועמת של ממשלת מדינת היהודים נוכח התגברות מעשי הטבח הנורא ופשעי המלחמה שמבצעת רוסיה על אדמת אירופה 80 שנה אחרי"
מערכת ice | 
אבי בניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יוטיוב/ MSNBC)
אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר, ממש לא מרוצה מהתנהלות הממשלה הנוכחית בכל הקשור למלחמה בין רוסיה לאוקראינה. בניהו רואה את הסיוע של ישראל לאוקראינה כחובה של העם היהודי והביא זעם גדול כלפי הממשלה הנוכחית בציוץ שפרסם בטוויטר. 
"אני חושב שאני מכיר לא רע את האנטרסים הבטחוניים של ישראל בזירה הצפונית" כתב בניהו. "אבל, שום אנטרס שכזה לא יכול להצדיק עוד את השתיקה הרועמת של ממשלת מדינת היהודים נוכח התגברות מעשי הטבח הנורא ופשעי המלחמה שמבצעת רוסיה על אדמת אירופה 80 שנה אחרי. לא אנחנו ! ממשלת ישראל נדרשת לחשב מסלול מחדש". כזכור, בהקשר אחר צייץ בניהו השבוע: "הגדה המערבית בנגוד לעזה וללבנון היא שטח שמוחזק באחריות ישראלית עם כל הרגישות בהיבט המשפטי והבנלאומי . שום ראש ממשלה שר ביטחון ורמטכ״ל לא יאשרו תקיפה אוירית שעלולה להביא להרג חפים מפשע. יש חריגים שבחריגים עם חימושים מדוייקים וקטנים. לא במקרה כזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה