תקשורת ומדיה

ניר אורבך מתנדנד? "בכוח מנסה לפרק את הממשלה"

חבר הכנסת ניר אורבך, התייחס לראיון שנתן חבר הכנסת יאיר גולן לעודד בן עמי בערוץ 12 והגיב באיום מרומז: "אתה בכוח מנסה לפרק את הממשלה"
מערכת ice | 
יאיר גולן וניר אורבך (צילום יונתן סינדל ואבשלום ששוני פלאש 90)
חבר הכנסת ניר אורבך ממפלגת ימינה, תקף היום בחשבון הטוויטר שלו את עמיתו סגן השר יאיר גולן ממרץ ותהה: "אתה בכח מנסה לפרק את הממשלה" את הדברים כתב אורבך בתגובה לראיון שנתן יאיר גולן בתכנית שש עם עודד בן עמי, במהלכם התייחס למצב הביטחוני והצהיר כי:  "אנחנו מתחשבים ברצונות של רע"מ בהר הבית ואנחנו גאים בזה".
 
כזכור מאז פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה, הממשלה איבדה את הרב שהיה לה בכנסת, ובהנחה שכל חברי האופיזציה כולל הרשימה המשותפת, יצביעו בעד הפלת הממשלה, הם צריכים חבר כנסת אחד בלבד מהקואליציה שיחבור אליהם כדי להצליח לעשות כן. חבר הכנסת אורבך נחשב מבחינה אידאולוגית אחת מנקודות התורפה שעשויות להפיל את הקואליציה, כאשר לאחרונה על פי פרסומים שונים הציב לממשלה מספר דרישות כדי להמשיך להיות חלק מהקואליציה.
 
המתיחות הנוכחית בירושלים, החלה בסוף השבוע האחרון, כאשר בשישי פרצו כוחות המשטרה להר הבית, לאחר שלדבריהם מאות פורעים פלסטינים החלו מיידים אבנים על הר הבית. כמו כן ביום ראשון האחרון נפצעו מספר אזרחים, כתוצאה מזריקת אבנים לעבר אוטובוסים שהיו בדרכם לרחבת הכותל. לצד זאת לפני מספר ימים הסהר האדום הפלסטיני דיווח על כ-150 פצועים פלסטינים שנפצעו במהומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה