תקשורת ומדיה

אלדד קובלנץ לעובדי התאגיד: "מתכוון להילחם בהחלטה"

מנכ"ל התאגיד שפוטר אחרי שבע שנים עדיין מסרב להיפרד מהעובדים ושלח מייל בו כתב: "בכוונתי להילחם בהחלטה. מבקש מכולנו להמשיך מרוכזים במשימה שהוטלה עלינו: שידורים מעולים ומשתפרים למען הציבור הישראלי"
מערכת ice |  3
מנכ"ל תאגיד השידור 'כאן' אלדד קובלנץ (צילום יצחק הררי, דוברות הכנסת)
ההודעה של תאגיד השידור על פיטוריו של המנכ"ל בשבע השנים האחרונות, אלדד קובלנץ, התקבלה בתדהמה גדולה. בזמן שקובלנץ לא מתכוון לקבל את רוע הגזרה וצפוי לפנות לבית הדין לענייני עבודה, המנכ"ל היוצא הספיק להיפרד מהעובדים בתאגיד במייל ששלח להם
"עובדות יקרות ועובדים יקרים" נפתח המייל בו הודיעה קובלנץ לעובדים על סיום דרכו, "אמש הודיע לי יו"ר המועצה, מר גיל עומר על כוונת המועצה לסיים את העסקתי תוך כחודש. בכוונתי להילחם בהחלטה. מבקש מכולנו להמשיך מרוכזים במשימה שהוטלה עלינו: שידורים מעולים ומשתפרים למען הציבור הישראלי. יום שקט שיהיה לנו".
כזכור, ועדת פרוקצ'יה, אשר בחנה את יחסי העובדים בתאגיד, מצאה כי בחברה התקיימו התעמרויות בעובדים וכן הטרדות מיניות, כאשר מסקנות הוועדה דיברו על כך שהאחריות לדברים היא של המנכ"ל, אלדד קובלנץ, שזומן לשימוע, זאת למרות שהוועדה נתנה לו תקופה של חצי שנה על מנת לתקן את הליקויים בהתנהלות בין עובדים בחברה.
אמש (רביעי) התכנסה מועצת התאגיד והחליטה באופן סופי להדיח את קובלנץ ולא לאפשר לו לסיים את הקדנציה שלו, שהייתה אמורה להסתיים במועדה המקורי בעוד שנה. קובלנץ, שהרבה מהצלחתו של תאגיד השידור רשומה על שמו, כאמור לא יוותר בקלות על התפקיד. הוא מתכוון להיאבק על האפשרות לכהן עד לסיום תפקידו ויבקש צו מניעה לסיום העסקתו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש שם שלא עלה בכתבות
    עמית 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחפשו טוב תמצאו שזה רק ההתחלה. ויש שם של עובדת שלא עלה בכתבות.... מענין מאד
    סגור
  • 2.
    טינופת מושחתת !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הכישלון הבוקר בהדחה והפיטורים של אלדד קובלנץ
    תום אדלר 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שרואים היום בבוקר את הדיווחים באתרי החדשות על ההדחה של אלדד קובלנץ זה כישלון חסר תקדים שהיה צריך שקובלנץ יישאר בתפקידו לפחות עוד שנה בתפקיד שבמרץ 2023 היה עדיף לו את הקדנציה ואז לא להמשיך בתפקידו ובטח יש עכשיו כישלון בשימוע ובהדחה הזאת כי ייפנה לבית המשפט ולבית הדין לעבודה למנוע את ההדחה והשימוע ושופטי בית המשפט ובית הדין לעבודה יוציאו לבקשתו צו מניעה ובסוף הכישלון הוא שההדחה והשימוע מבוטלים.
    סגור