טלוויזיה

מלחמה בתאגיד: המנכ"ל קובלנץ פוטר ויפנה לבית המשפט

דרמה גדולה בתאגיד השידור, כאשר מועצת התאגיד החליטה לפטר את מנכ"ל התאגיד בשבע השנים האחרונות, אלדד קובלנץ, שלא צפוי לקבל בהכנעה את ההחלטה וככל הנראה יפנה לבית הדין לענייני עבודה
 

מערכת ice |  6
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)
דרמה גדולה בתאגיד השידור, כאשר מועצת התאגיד החליטה לפטר את מנכ"ל התאגיד בשבע השנים האחרונות, אלדד קובלנץ, שלא צפוי לקבל בהכנעה את ההחלטה וככל הנראה יפנה לבית הדין לענייני עבודה. 
כזכור, ועדת פרוקצ'יה, אשר בחנה את יחסי העובדים בתאגיד, מצאה כי בחברה התקיימו התעמרויות בעובדים וכן הטרדות מיניות, כאשר מסקנות הוועדה דיברו על כך שהאחריות לדברים היא של המנכ"ל, אלדד קובלנץ, שזומן לשימוע, זאת למרות שהוועדה נתנה לו תקופה של חצי שנה על מנת לתקן את הליקויים בהתנהלות בין עובדים בחברה.
אמש (רביעי) התכנסה מועצת התאגיד והחליטה באופן סופי להדיח אאת קובלנץ ולא לאפשר לו לסיים את הקדנציה שלו, שהייתה אמורה להסתיים במועדה המקורי בעוד שנה. קובלנץ, שהרבה מהצלחתו של תאגיד השידור רשומה על שמו, כאמור לא יוותר בקלות על התפקיד. הוא מתכוון להיאבק על האפשרות לכהן עד לסיום תפקידו ויבקש צו מניעה לסיום העסקתו.
קובלנץ קיבל תמיכה מהעיתונאי נתי טוקר שכתב בטור מרקר כי הוא תומך בהישארותו למרות בעיות יחסי האנוש שלו, והעובדה שהוא תובע נאמנות מוחלטת מהעובדים וזורק עליהם אחריות לכישלונות. "כל הנסיבות האלה עדיין לא מצדיקות צעד אלים כמו הדחת מנכ"ל. תרצו או לא, קובלנץ חתום על הצלת השידור הציבורי בישראל. עוד לפני תאגיד כאן, קובלנץ עשה זאת כשהציל את הטלוויזיה החינוכית לפני יותר מעשור, רגע לפני סגירתה. כיועץ חיצוני ולאחר מכן כמנכ"ל, הוא גייס ממשרד האוצר תקציבי הפקה בעשרות מיליוני שקלים והפך אותה לרלוונטית שוב." כתב טוקר.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שמאלן זבל מקומו בגיהנום !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    קירח, שנוא ועם קטן
    רם 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה הוא מתואר ברשימות הגנוזות עובדי התאגיד
    סגור
  • 4.
    אלדד לך הבייתה בבושת פנים
    מודר תאגיד 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מודח, שנוא, דוגמא לניהול גס נצלני מושחת ואינטרסנטי. איזה כיף לראות אותך מתחנן על ברכייך כמו איזה עכברוש להשאר בתפקיד... כמו שעשית לכולם. לך הבייתה חסר מודעות וחסר כבוד שכמותך. פשוט לך
    סגור
  • 3.
    קובלנץ מנכ"ל כושל
    דניאל 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא נשכח איך התייחס בזלזלול לעיתונאים המצויינים שעבדו ברשות השידור. באופן גורף ולא מידתי הוא גירש אותם או דחק אותם לתפקידים שוליים בשכר מעליב. העדיף להביא כל מיני ילדים...והתוצאה - חברת החדשות של התאגיד כושלת ולא רלוונטית עם רייטינג נמוך מאוד
    סגור
  • 2.
    נתי טוקר הוביל את מסע הקידום לרכישה במיליארדי ש"ח ציבור (ל"ת)
    עתונאי מושחת 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    לפני 5 שנים זרקת אותי. היום זורקים אותך.
    מגיע לך! 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אלדד קובלנץ, מעולם לא נפגשנו, מעולם לא שוחחנו. אני חושב שמעולם אפילו לא ראיתי אותך, ולהפך. ולמרות זאת - לפני 5 שנים זרקת אותי לא רק ממקום עבודתי, אלא ממפעל חיי. רשות השידור נסגרה, ואתה, בעזות מצח, בהתנשאות, זרקת אותי ממקום עבודתי. לא נמצאתי ראוי להצטרף לתאגיד. עשית מעשה מרושע, אכזרי, מתנשא. דאגת רק למקורבים שלך (לדעתי - ע"ע גאולה אבן), השלכת עוד מאות מעובדי רשות השידור, וחשבת שלא תשלם על מעשיך הנלוזים. היום הגלגל התהפך. היום משליכים אותך. אולי בית הדין ישאיר אותך עוד כמה חודשים. אולי תאבק בהחלטה. אבל כן, מגיע לך. מגיע לך שתרגיש את תחושת ההשפלה, העלבון. תרגיש את מה שחשו מאות עובדים ברשות השידור שהושלכו בבוז. לדעתי אתה אדם עלוב, קובלנץ. חכיתי 5 שנים ליום הזה, והוא הגיע.
    סגור