תקשורת ומדיה

תאגיד השידור בדרך לטלטלה? המנכ"ל זומן לשימוע

למרות ההחלטה של ועדת פרוקצ'יה, שמצאה התעמרויות בעובדים והטרדות מיניות בתאגיד להעניק למנכ"ל תקופה של חצי שנה על מנת לבצע שינויים, התאגיד לא חיכה לתום חצי השנה והזמין את אלדד קובלנץ לשימוע, שמצטרף לזה של היועצת המשפטית. כשגם סמנכ"ל הכספים עוזב - התאגיד בבעיה קשה
מערכת ice |  3
אלדד קובלנץ (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן זינדל)
האם תאגיד השידור בדרך לטלטלה? לא מן הנמנע שכן. ועדת פרוקצ'יה, אשר בוחנת את יחסי העובדים בתאגיד, מצאה כי בחברה התקיימו התעמרויות בעובדים וכן הטרדות מיניות, כאשר בשלב זה מסקנות הוועדה מדברות על כך שהאחריות לדברים היא של המנכ"ל, אלדד קובלנץ, שזומן לשימוע, זאת למרות שהוועדה נתנה לו תקופה של חצי שנה על מנת לתקן את הליקויים בהתנהלות בין עובדים בחברה. 
למרות שמצאה בו כאחראי ובזה שאמור היה לדעת מן המתרחש ולטפל במקרים, הוועדה טרם הסיקה מסקנות ישירות אשר נוגעות לקובלנץ עצמו והחליטה שאת ההחלטה כיצד תפעל תבחר בהמשך, כאשר קודם לכן קבעה למנכ"ל תקופה של חצי שנה על מנת לבצע שינויים ולתקן את הליקויים שנמצאו בהתנהלות בין עובדים בחברה, ורק לאחר מכן תחליט כיצד לפעול. אלא שלא כך בחרו לפעול בתאגיד השידור. 
 
למרות מסקנות הוועדה, בתאגיד החלו בתהליך ההדחה לפני תום חצי השנה, זאת אולי בעקבות סכסוך שהתגלה לאחרונה בין קובלנץ ליו"ר התאגיד, גיל עומר, אותו מאשים המנכ"ל כי הוא מנסה לפגוע בו אישית. לאחרונה שיגרו לא פחות משמונה מתוך תשעה חברי מועצת התאגיד מכתב לקובלנץ וביקשו ממנו לחזור בו מדבריו. 
קובלנץ הוא לא הראשון שזומן לשימוע לאחרונה, כאשר גם היועצת המשפטית של התאגיד, אסי קליין, זומנה לשימוע מול קובלנץ וסמנכ"לית משאבי האנוש, גיתית רוזן אליצור. זה מצטרף להודעה על עזיבתו של סמנכ"ל הכספים עפר לוי כי הוא יעזוב בקרוב, מה ששם את התאגיד במצב של שיתוק, כששלושת האנשים מורשי החתימה בחברה - המנכ"ל, סמנכ"ל הכספים והיועצת המשפטית כבר לא מהווים חלק מקבלת ההחלטות. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא נתגעגע... (ל"ת)
    אלי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תאגיד
    דניאל 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן לעשות שם ניקיון יסודי. נראשון שצריך לעוף זה קובלנץ הוא מתעמר בעובדים ומעיפים אותם בגלל צבע עורם. פועל בניגוד ענינינים,משאיר את גאולה אבן לשדר חדשות (וזה בגלל שסער מינה אותו).
    סגור
  • 1.
    ומה עם לי אור המתעלל
    קורבן X 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דחוף אבל דחוף להעיף את לי אור יד ימינו שעשה יותר ממה שנתבקש והתעלל ודרס בחדווה את כל מי שיכל למחוץ.
    סגור