שיווק ופרסום

סמנכ"לית השיווק והמכירות בכאן 11 עזבה, איך הגיב קובלנץ?

עירית שרמן צמח, הודיעה על באופן רשמי על סיום עבודתה בתאגיד: "אני רוצה להודות לאלדד קובלנץ על האמון והדרך שהתווה לאורך השנים  ועל הזכות לעבוד לצידו וללמוד ממנו", הוא השיב על כך: "מהאמהות המיסדות של התאגיד, איתנו כאן מההקמה ועם הרבה זכויות בהצלחתנו"
מערכת ice |  1
אלדד קובלנץ (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יונתן זינדל)
סמנכ"לית השיווק והמכירות בתאגיד השידור כאן 11, עירית שרמן צמח, הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי על סיום עבודתה בתאגיד. היא נפרדה מעבודתה במסר אופטימי לקראת ההמשך.
"אני מסיימת קרוב ל-6 שנים מדהימות ומאתגרות", מסרה שרמן צמח. "הייתה לי הזכות להיות חלק מצוות ההקמה  של כאן ולעבוד לצד אנשים חדורי אמונה בגוף חדש שקם.  אני רוצה להודות לאלדד קובלנץ על האמון והדרך שהתווה לאורך השנים  ועל הזכות לעבוד לצידו וללמוד ממנו".
 
עוד מסרה סמנכ"לית השיווק והמכירות היוצאת: "רוצה להודות לחברי ההנהלה למועצה ולחברי הצוות שליוו אותי לאורך השנים. מחזקת את כל העוסקים במלאכה החשובה ובחזון השידור הציבורי של כאן ומאחלת לכולם המשך הצלחות וההשגים  לכאן".
מנכ"ל כאן, אלדד קובלנץ השיב: "עירית, מהאמהות המיסדות של התאגיד, איתנו כאן מההקמה ועם הרבה זכויות בהצלחתנו. עירית בנתה את היחידה המסחרית לתפארת, התמודדה בהצלחה עם היעדים ואני משוכנע כי עתידה שזור לו בהצלחות רבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלדד קובלנץ
    חסן 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלדד קובלנץ צריך וחייב להיות מודח מכאן 11 הדיקטטור הקטן של ערוץ ממומן ע"י הציבור חייב להיות פתוח לכל הרעיונות חדשים אבל הוא סתם לא לא לא לא
    סגור