תקשורת ומדיה

כאן 11 סופג אש: "בדיחה, מותר להודות בטעות ולהתנצל"

לאחר סגירת תיק החקירה נגד גל אוחובסקי מחוסר אשמה, דוד ורטהיים הביע ביקורת חריפה: "כשנסגר לו התיק *מחוסר אשמה*, הוא קיבל אזכור קצר בדקה ה-50!(!!) של המהדורה, כל הבסיס לתחקיר נשמט לגמרי. ואגב, זה לא היה "תחקיר"
מערכת ice |  7
כאן 11 (צילום יח"צ)
עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים נכנס חזיתית בכאן 11 לאחר סגירת תיק החקירה נגד גל אוחובסקי אותו הוביל הערוץ עם תחילת החקירה. לדבריו, בשל סגירת המקרה מחוסר אשמה, קיבל הנושא אזכור דל ביותר.
ורטהיים כתב בטוויטר שלו: "הפרשה של אוחובסקי פתחה מהדורות של כאן11 במשך ימים שלמים עם פולואפים והכל. היום, כשנסגר לו התיק *מחוסר אשמה*, הוא קיבל אזכור קצר בדקה ה-50!(!!) של המהדורה. השיא: הכתב אומר שהמתלוננים לא הביעו התנגדות בזמן אמת ונפגשו איתו מספר רב של פעמים מרצון. אז על מה היה התחקיר? בדיחה".
 
לאחר מכן כתב: "זה מה שהכתב אמר; ״מדובר ברצף אירועים שנמשכו שנים, הרבה מאוד מפגשים. כל המתלוננים לא הראו שהם לא מעוניינים במגע איתו, או בקשר איתו. אי אפשר היה לדעת שהוא עושה דברים בניגוד לרצונם...". משמע - כל הבסיס לתחקיר נשמט לגמרי. ואגב, זה לא היה "תחקיר".
 
"זו הייתה גביית עדות+פוליגרף לא הייתה הצלבה, לא הייתה מצלמה נסתרת למשל, לא היה שום מקור אחר שיכול היה לאמת את זה. רק פוליגרף. לא מזלזל בזה בכלל, אבל צריך להבדיל בין העניין המוסרי של ״לעמוד בראש ארגון״ - בזה אני נוטה להסכים, לבין להאשים מישהו בתקיפה מינית שלא הייתה. מותר לפעמים גם להודות בטעות ולהתנצל".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    להודות בטעות ולהתנצל?? כאן?
    שי 03/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב. מתים מפחד להודות בטעויות ומחפים על "טלנטים". הנראות יותר חשובה מהאמת. במקרה הזה לא בטוח שהיתה טעות, רק לא סופקו הוכחות, אז אכן אין כאן תחקיר. חבל, כי בדרך כלל עושים עבודה טובה. מותר לטעות.
    סגור
  • 5.
    התקשורת פשטה רגל כבר מזמן. רודפי בצע וסקופים
    סנדלר צמרת 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחכה ליום של תביעות הדיבה ולשון הרע נגד אתרים, ערוצים ועיתונים. ישלמו כמה מיליונים וידעו לדווח אמת.
    סגור
  • 4.
    אצל שרה נתניהו זה היה 32 שניות !
    אסף 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוצי התעמולה 12,13 !!!
    סגור
  • התקשורת
    דנה 03/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי 3000 שנה של תגובות שלהם בתקשורת גם 34 שניות זה יותר מידיי
    סגור
  • 3.
    ברור שהתיק נסגר. תחקיר בלוף (ל"ת)
    יעל 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מיכל רבינוביץ' הכלומניקית הביאה "חשיפה" ו"תחקיר"...
    מיכל רבינוביץ' 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיכל רבינוביץ' שלצערי אני מכיר אותה אישית, עשתה מעשה שפל, לדעתי. היא הביאה "תחקיר" שכולו קשקוש אחד גדול, וחיסלה את גל אוחובסקי שלא בצדק, הכל בשם "הקריירה". בין מיכל רבינוביץ' לבין עיתונות אין דבר וחצי דבר, לדעתי. גם כמגישה היא לדעתי בלתי נסבלת בעליל, ומשדרת לי תחושה של מישהי שכל מה שהיא חושבת שהיא יודעת זה להקריא מהטלפרומטר, וגם את זה היא עושה לדעתי איום ונורא. מעבר לכך, זו רמת התחקירים של הבדיחה המכונה "כאן חדשות". אפס תחקירים אמיתיים, אפס עיתונאים, אפס רמה, ביזיון אחד גדול.
    סגור
  • 1.
    ורטהיים צודק במיליון אחוז
    טל 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר בזמן אמת הרמנו גבה - לראיין מישהו שאומר משהו זה תחקיר??? התוצאה בהתאם
    סגור