תקשורת ומדיה

הפתעה בתאגיד: היריבים המרים יגישו תכנית ביחד

אחרי רצף של תביעות הדדיות ועוינות ברשתות החברתיות, רני רהב יגיש באופן חד פעמי לצידו של חיים לוינסון. רהב: "שמח על ההזדמנות להגיש יחד עם  העיתונאי חיים לוינסון"
מערכת ice | 
חיים לוינסון ורני רהב (צילום משה שי ויוסי אלוני פלש 90)
הפתעה בתאגיד השידור הציבורי, ביום חמישי הקרוב בתחנת כאן רשת ב', העיתונאי חיים לוינסון והיחצ"ן רני רהב יגישו זה לצד זה ברצועת השבועית של התחנה את התכנית "נוביקסון". השניים יריבים מרים עם סכסוך משפטי ותקשורתי המלווה אותם בשנים האחרונות.  
רני רהב יחליף את המגיש הקבוע של התכנית, עקיבא נוביק, שייעדר. הבחירה ברהב נעשתה בשל הטיימינג - חג הפורים אותו חוגגים השבוע, ולכן על אף המהמורות שהיו בין השניים בשנים האחרונות, זו הסיבה לבחירה בו.
בין המהמורות המדוברות, תביעות הדיבה ההדדיות שהגיעו על רקע ציוץ של העיתונאי על הרכב של רהב, ובו קרא ליחצ"ן חזיר. תביעה שהוגשה על ידי רהב התקבלה ונקבע שלוינסון פרסם לשון הרע.
 
לצורך האיזון לוינסון הגיש תביעת דיבה משלו כלפי רהב הקשורה למספר פרסומים בהם  רהב ביקש לבדוק כיצד ממשיכים להעסיק את העיתונאי לאחר שבשנת 2008 הייתה אלימות במערכת עיתון "הארץ" ותהה איך לא בודקים אותו. בשניים מהציוצים נקבע כי רהב דיבר אמת ושיש הגנת אמת בפרסום ואילו בכל הקשור לציוץ נוסף בו רהב ביקש לבדוק האם לוינסון הסתבך בחובות נקבע שתביעתו של העיתונאי בנושא הזה התקבלה.
רני רהב מסר בתגובה להחלטת בית המשפט כי: "יש להצדיע לעיתונאים חוקרים, לעיתונאי מופת בישראל שפועלים ללא לאות למען האזרחים ולמען המדינה, אבל ואבל גדול, עיתונאי שסרח, שמתנקם, שמנצל את כוחו נגד אדם חף מפשע, יש לרדוף אותו עד חורמה ואסור להיבהל מ'תביעת השתקה', או 'זה היה בתום לב' - זה לא עושה רושם על אף אחד והצדק תמיד מנצח גם באם זה לוקח זמן. היום אני מתרגש במיוחד שאמא שלי חנה רהב ואבא שלי יצחק רהב זוכים לראות את פסק הדין ונוכחים לדעת שהחינוך שלהם נתן בי את האומץ לרדוף צדק ולעולם לא לפחד מאיש חוץ מבורא עולם ואני גאה בהם על כך".
לוינסון בחר להגיב לתוצאות התביעה בטוויטר והוסיף לשמו בסוגריים את המשפט "היי רני איפה אתה חונה" ופרסם חלקים מהמשפט וטען כי בסופו רהב האשים אותו כי יש לו אובססיה מינית כלפיו.
רהב מסר לאתר ice בתגובה לפרסום על הגשת התכנית לצידו של העיתונאי: "שמח על ההזדמנות להגיש יחד עם  העיתונאי חיים לוינסון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה