קריירה ולימודים

תאגיד השידור במשבר? המנכ"ל הודיע לעובדים: "לוקח אחריות מלאה"

אלדד קובלנץ פנה לעובדים במכתב בו הסביר: "לאחרונה התקבל דוח ועדת הביקורת אשר לצד שבחים רבים לתאגיד ועובדיו על הישגים חסרי תקדים בשוק תחרותי ומורכב, הוועדה הצביעה גם על ליקויים שחובה עליינו לתקן"
כפיר אדר |  2
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
אחרי הראיון המקיף שנתן במהלך השבוע שעבר, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי אלדד קובלנץ פנה הבוקר (ראשון) במכתב חריף לעובדים בכאן 11 והסביר מה הצעדים הבאים שלו בהתמודדות עם מה שהוא מכנה משבר.
"עובדות יקרות ועובדים יקרים,  מזה כמה חודשים התאגיד מצוי במשבר", פתח קובלנץ.  "כראש המערכת, אני נוטל על עצמי אחריות מלאה לכל המתרחש בתאגיד ומתגייס באופן מלא לתקן את כל אשר צריך תיקון". 
"לאחרונה התקבל דוח ועדת הביקורת אשר לצד שבחים רבים לתאגיד ועובדיו על הישגים חסרי תקדים בשוק תחרותי ומורכב, הוועדה הצביעה גם על ליקויים שחובה עליינו לתקן.  מטרתנו הייתה ועודנה, מצוינות ועשייה איכותית, בד בבד עם סביבת עבודה מוגנת, מכבדת ונעימה לכלל העובדים".
 
עוד הוסיף המנכ"ל: "מועצת התאגיד הקימה ועדת הוק אשר מנחה ומלווה את ההנהלה בתוכנית העבודה לשיפור התרבות הארגונית. כראש הארגון אני אחראי הן על הצלחות הגדולות והן על תיקון כל הכשלים. בכוונתי לטפל באופן אישי במשבר עד לפתרונו המוחלט. כבעבר אף היום, דלתי פתוחה בפני כל אחד ואחת מכן בכל עניין ודבר". 
קובלנץ פתח את לשכתו עבור העובדים לשיחות אישיות: "אני ממשיך לפגוש עובדות ועובדים לפגישות אישיות כרגע באמצעות זום בשל מצב התחלואה. במידה ואתם מעוניינים בפגישה אישית" והוסיף את המייל הפרטי שלו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לקחת אחריות זה לפטר את אברבך למשל (ל"ת)
    טל 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    ערוץ של האליטה האשכנזית, שחי על חשבון הציבור (ל"ת)
    יקיר 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור