תקשורת ומדיה

חברת כנסת ממפלגת העבודה תשתתף בטקס הזיכרון הפלסטיני

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה צפויה להשתתף השנה בטקס הזיכרון האלטרנטיבי שמבקש לזכור, לצד חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, גם את הפלסטינים והמחבלים שנהרגו בידי כוחות צה"ל

מערכת ice |  3
מרב מיכאלי (צילום אתר הכנסת)

טקסי הזיכרון הממלכתיים בפתח והשבוע נציין את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה. יום הזיכרון יצוין ב- 3 במאי 2022. 

הבוקר (שני) פורסם כי חברת הכנסת ממפלגת העבודה אבתיסאם מראענה ממשיכה לייצר כותרות, כאשר בעבר קראה להשמיד את זיכרון יעקב ולאחר מכן חזרה בה מאמירתה, היום פורסם כי היא מתכוונת להשתתף בטקס הזיכרון האלטרנטיבי שיציין גם את מותם של מחבלים שנהרגו בידי כוחות הביטחון הישראליים. 
 



כמו בכל שנה, יום הזיכרון יחל בטקס הממלכתי המערבי עם צפירת דומייה בת דקה. לאחר מכן יתקיימו ברחבי הארץ ערבי שירה לזכר הנופלים, כשהמרכזי שבהם הוא "ערב שירים לזכרם" בכנסת ישראל.

אישור השתתפותה כבר הקימה עליה את חבר הכנסת איתמר בן גביר שכתב בטוויטר: "מראענה ממשיכה לבזות ולפגוע במדינת ישראל. הטקס הזה שמציין גם את מותם של מחבלים, הוא יריקה בפרצוף של המשפחות השכולות ותמיד כשאפשר לפגוע בנרצחים ובמדינת ישראל מרעאנה נמצאת שם".

 


לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה מפרסם משרד הביטחון כי מניין הנופלים משנת 1860 ועד היום הוא 24,068 חללים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אותי איבדתם. (ל"ת)
    רז 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הצבעתי למ.ר.צ. אבל בכנס הזה אני מסרב להשתתף.... (ל"ת)
    גדי 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מפלגת איכס. תיעלם בקרוב (ל"ת)
    גולדה 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור