תקשורת ומדיה

ברדוגו דורש פיצויים מגל"צ ותוקף: "פיטור פוליטי בהוראת גנץ"

השדרן יעקב ברדוגו הגיש מכתב התראה לגלי צה"ל ולמשרד הביטחון, בו הוא דורש פיצוי ומאשים: "בגלל הצפת פרשת המימד החמישי, גנץ פעל לפיטורים למרות נתוני ההאזנה הגבוהים"
מערכת ice |  5
יעקב ברדוגו (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
איש התקשורת יעקב ברדוגו עזב לפני כמה חודשים בסערה את גלי צה"ל לאחר שהדיחו אותו מתוכנית האקטואליה שהגיש יחד עם ירון וילנסקי. כעת, מגיש ברדוגו מכתב לתחנה, יחד עם משרד הביטחון והעומד בראשו השר בני גנץ, בו הוא דורש להציע לו לחזור לשדר בתחנה.
עוד הוא דורש במכתב, פיצוי של כחצי מיליון שקל על אבדן משכורת, זכויות נלוות וכן על "אפליה אסורה" שנעשתה לו לדבריו. על פי הפרסום של אתר וואלה! ברנז'ה, ברדוגו טוען גם שפוטר ללא שנעשה לו שימוע לפני פיטוריו.
"כאחרון הפוליטיקאים, שטובתם האישית לעולם תגבר על טובתו של הגוף עליו הם ממונים, הורה שר הביטחון למפקדת גל"צ במינוי זמני, גב' גלית אלשטיין, לפטר את מר ברדוגו שלא כדין, על אף שהשיא לתחנה את אחוזי ההאזנה הגבוהים ביותר שבנמצא, רק מכיוון שמר ברדוגו זוהה על ידי שר הביטחון כבעל עמדות פוליטיות הרחוקות ממנו ולאחר שמר ברדוגו הציף ברבים התנהלות בעייתית של מר גנץ, לרבות בפרשת 'המימד החמישי'", כותב ברדוגו באמצעות עורכי הדין אמיר בשה ולירון בק המייצגים אותו.
 
כזכור, לאחר הדחתו של ברדוגו העבירו אותו בתחנה לשדר רצועת בוקר פחות פופולרית יחד עם משה שלונסקי. ביום השידור הראשון שלה פתח ברדוגו את השידור במונולוג האשמה כלפי התחנה ועזב בזעם את השידור. לאחר כחודש קיבל ברדוגו תכנית חדשה ברדיו גלי ישראל.
בריאיון לערוץ 14 שר הביטחון בני גנץ אמר כי הוא לא היה מעורב בהדחה, ובכלל הוא לא מתערב בשום דבר הנעשה בתחנה, חוץ מלהקפיד שחיילים לא יעסקו בעניינים פוליטיים. "מעבר לכך אין לי שום התערבות, לא בתכנים ולא באנשים" אמר. בנימוק גל"צ צויין בעניין המהלך כי בהתאם לקו העריכתי של מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, לייצר הפרדה ברורה בין חדשות לפובליציסטיקה, ובהתאם למדיניותה להרחיב משמעותית את הסיקור של כתבי מערכת החדשות של גלי צה"ל בנושאים אזרחיים, כלכליים, חברתיים, צבאיים וביטחוניים, התכנית וילנסקי את ברדוגו תבוטל.
במקומה ישודר בין השעות 17:00 ל-18:00 יומן חדשות לסיכום אירועי היום, שבמסגרתו, תורחב משמעותית הבמה שתוענק לתוצרי מערכת החדשות של גלי צה"ל: חשיפות, דיווחים, סקירות ופרשנות של כתבי המערכת, תוך מתן בולטות לנושאים האמורים. השדרן והפובליציסט יעקב ברדוגו ימשיך להגיש את התכנית "מחשבות בע"מ", כמו כן הוצעה לו האפשרות להשתלב ברצועה פובליציסטית נוספת בגלי צה"ל. הפרשן קובי סודרי יוסיף להשתלב מעת לעת בתכניות שונות בגלי צה"ל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    צריך להחליף לא רק אותך שחיממת כיסא
    ברדוגו 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד הרבה כמותך וזה לא גנץ תפסיק להשמיץ
    סגור
  • 4.
    ברדוגו חבל שעזבת.. היית האתנחתא הקומית היומית (ל"ת)
    גלעד 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    לקקנים
    נטראלי 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מי שמלקק מקבל תוכנית סודרי אחלה לקקן
    סגור
  • 2.
    חח אבל זה כנראה נכון.. גנצ ממשיך לחשוב על גלצ כזרוע
    גל 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תעמולה פרטית שלו.
    סגור
  • 1.
    ברדוגו, אתה זה שצריך לפצות את הציבור על שידוריך
    משה לפידות 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    12 4
    ברוך שפטרנו. לא מתגעגעים בכלל.
    סגור