תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד דנה זילבר: "צבועה, אין גבול"

מי שהייתה מועמדת לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה הביעה ביקורת נוקבת ומכלילה על הצד הימני של המפה הפוליטית: "גבולות חופש הביטוי מצטמצמים עבור אנשים שנמנים על צד אחד של הקשת הפוליטית", הפרשן ענה:  "הצבועה הזו ישבה בפרקליטות שהחליטה לדרוש את פסילת חצי מרשימת עוצמה יהודית"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
עו"ד דינה זילבר הביעה היום (שני) ביקורת נוקבת ומכלילה על הצד הימני של המפה הפוליטית. מי שלא היה מוכן לשתוק לאמירות של המועמדת לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה הוא הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל
עו״ד דינה זילבר אמרה: "גבולות חופש הביטוי מצטמצמים עבור אנשים שנמנים על צד אחד של הקשת הפוליטית, למשל פרופ׳ גולדרייך, בשעה שאנחנו סובלניים כלפי רבנים וראשי מכינות שמתבטאים בגזענות. ההתבטאות של ח״כ פינדרוס שאמר שהחלום שלו הוא לפוצץ את בית המשפט העליון - לא נעשתה נגדו שום סנקציה".
עו״ד דינה זילבר הוסיפה: "אם אנחנו בעד חופש הביטוי זה צריך להיות לשני הצדדים. האירוניה היא שתנועה שהתרעמה על שיטת הפנקס האדום, עלתה לשלטון והחליפה את הפנקס האדום בדברים אחרים, בכיפה על הראש. זו תופעה מעציבה".
עמית סגל לא היה מוכן לשתוק על הדברים וצייץ: "הצבועה הזו ישבה בפרקליטות שהחליטה לדרוש את פסילת חצי מרשימת עוצמה יהודית בעודה נלחמת נגד פסילת תומכי טרור מבל״ד. אין גבול"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דינה זילבר חברת מפלגת הפרקליטות ובגץ
    דוד 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מתי חקרו כאן בפעם האחרונה איש שמאל על התבטאות מסיתה כלפי הימין? התשובה היא כנראה שזה מעולם לא קרה, ולא בגלל העדר התבטאויות כאלה. דינה סילבר אכן צבועה, וכמו רוב אנשי הפרקליטות מעמידה פנים שהיא מייצגת את הצדק והחוק. בפעול, היא וחבר מרעיה מייצגים מפלגת שמאל קיצונית שהשתלטה על מדינת ישראל בלי שאיש בחר בה. קוראים לזה ד י ק ט ט ו ר ה ! ! !
    סגור
  • 4.
    כלבה מושחתת (ל"ת)
    ערן 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 3.
    מוקש מחמד של הימין
    Yl 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה ביבי חיוור לאומת המוקש מחמד של הימין אן ספק החיוך של בייבי פייס לא מגלה מה צפונות הלב ולפעמים הם הכי חמורים כעובדה מה חווינו בעבר
    סגור
  • 2.
    פרשן פוליטי?
    בועז אלפי מנשה 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    צריך תמיד להזכיר באיזה בית הוא גדל וספג את תורתו של אבא שלו שהיה מחבל יהודי וישב בכלא
    סגור
  • 1.
    כשנרצה טיפים מבן של טרוריסט, נתקשר אליך
    חיים 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    13 6
    אין צורך להמתין ליד הטלפון.
    סגור