תקשורת ומדיה

האם אביר קארה מתכנן מהלך משותף עם הליכוד?

חבר הכנסת אביר קארה חוטף מתקפות מימין, אך עם זאת יש תחושה שבליכוד שומרים על קשר פתוח איתו. וגם, מה רומז הפרומו הסאטירי שיצר ערוץ 14?
מערכת ice |  2
אביר קארה, מיקי זוהר (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, תומר נויברג)
מפלגת ימינה מצטמצמת מרגע לרגע. לאחר העריקות של שיקלי וסילמן, בשישי שעבר פיטר רוה"מ בנט מהכנסת במפתיע את יום טוב כלפון, שלדבריו נפגע מחוסר האמון של בנט, והכניס חזרה למליאה את שר הדתות מתן כהנא. הח"כית הנורווגית שנשארה כרגע בימינה היא שירלי פינטו, שעד כה הראתה נאמנות מוחלטת לראש הממשלה. בכל אופן, אם היא תהווה סכנה, בנט יראה גם לה את הדרך החוצה.
אצל אביר קארה הסיפור שונה. קארה הוא לא "נורווגי", ויש לו מנדט משלו. הוא יוצר קשרים גלויים עם חברים מכל המפלגות וכבר רבו השמועות על הבטחות שקיבל תמורת מעבר לצד של האופוזיציה, או על תכנונים שלו יחד עם ח"כים אחרים מימינה להקים מפלגה חדשה. בינתיים כל עוד הוא לא עושה צעד, קארה חוטף את אותן המתקפות הבוטות שחטפה גם סילמן, אך בעוצמה הרבה פחות גבוהה מאיילת שקד לדוגמא, או מתן כהנא, מה שמעלה את השאלה האם בליכוד משאירים אותו כאופציה.
מוקדם יותר היום (חמישי) כתב ח"כ מיקי זוהר מהליכוד כנגד המלחמות הפנימיות באופוזיציה, והציוץ שלו זכה לתמיכה מאביר קארה, שכתב: "צודק מיקי", למרות שהוא בקואליציה.
 
עוד משהו מעניין הוא הפרומו הסאטירי לתוכנית הפטריוטים בערוץ 14, שם הציגו את הפורשים מימינה כמודחים מתוכנית הריאליטי "הישרדות" ושאלו: "מי יהיה המודח הבא?" מעניין לשים לב שכל חברי ימינה הוצגו שם חוץ מאחד - אביר קארה. האם לדבריהם הוא לא נוכל? לא מכר את המדינה לערבים? מעורר מחשבה.
 
עם זאת, מי שנחשבת לפופולרית במיוחד אצל פעילי ליכוד מרכזיים, היא השרה איילת שקד, שחלקם מריעים לה בקול כבר זמן מה, כמו ראש העיר דימונה בני ביטון שאירח אותה בשמחה והזמין אותה לליכוד. מי שעוד הודה בכך בשישי שעבר הוא ח"כ דוד ביטן, שאמר את הדברים לניסים משעל ברדיו 103. "נתניהו רוצה את שקד, הוא מבין פוליטית שאין לו ברירה. הוא אמר לי את זה באופן אישי." אז מדוע המהלך המתבקש לא יוצא לפועל? "מירי רגב לא רוצה את שקד בגלל תחרות". אומר ביטן, ומוסיף כי "אם היו נותנים לאיילת שקד עתיד בליכוד היא הייתה עושה פעולות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד
    ארלט 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממשלה הנוכחית Casino בניהול בנט לפיד ולהקתם
    סגור
  • 1.
    בדיוק בזמן
    זרנוק 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ואבוי בנט יצטרך כעת להתקלח במקום לשחות בבריכה! וסגן שרת המינוך יאיר גולן יקבל חסם על הפה שלו! ויש עוד הפתעות בדרך--לפידיוט ישב בשורה הראשונה של האופוזיציה ולא יוכל לטייל כל שבוע בעולם על חשבוננו! ויאיר גולן יקבל חסם על פיו הגדול! ל"ג בעומר שמח יהודים!!
    סגור