תקשורת ומדיה

נדב בורנשטיין: "איש מסוכן, מדבר כאחרון הטוקבקיסטים"

מנחה "חי בלילה" שמע את דבריו הקשים של הרב צבי קוסטינר נגד הקהילה הגאה, והגיב אמש (שלישי) בשידור חי: "חלקם נמצאים בארון, מבולבלים, אתה חונק את התלמידים בארון. מי שאלים ופוגע זה אתה. אתה והדומים לך גורמים לחיות בשקר"

מערכת ice | 
נדב בורנשטיין ב'חי בלילה' (צילום: ניל כהן) (צילום ניל כהן)
ראש ישיבת מצפה רמון אחד מרבני מפלגת "נעם", הרב צבי קוסטינר, נראה בתיעוד וידאו שהופץ אמש (שלישי) והפך ויראלי, תוקף בבוטות את הקהילה הגאה.
 
במהלך נאום שנשא במאהל מחאה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך. "איפה שאתה עובד, תגיד להט"בים הביתה", זעק הרב אל מול עשרות נוכחים.
הרב המשיך וצעק: "הומואים הביתה. רשע, רשע, רשע ועוד רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שם, רשעים, רשעים והם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה. ואנחנו שותקים, מפחדים. הורה 1, הורה 2, מטורפים". 
אמש, בתגובה לאירוע, התייחס בשידור חי העיתונאי נדב בורנשטיין מנחה חי בלילה, על דברי הרב:  "האיש הזה, צבי קוסטינר, מזהיר מרשע ורוע, והוא שטוף רוע ורשע בעצמו אתם רואים", אמר בורנשטיין. "לא כי הוא תוקף אותי אישית, שילך לחפש למי לספר שאין הורה 1. אני הורה 1, אני גאה להיות הורה 1 ואני אחלה הורה 1. שיבוא ללמוד אצלי איך להיות אבא ומחנך, יש לי לא מעט ללמד אותו. לא בגלל זה כאבה לי הבטן, לא רק בגלל זה". 
 
"אני רואה את התלמידים האלה שיושבים בשיעור סביבו ומקשיבים לו מדבר כאחרון הטוקבקיסטים", המשיך בורנשטיין. לדבריו: "חלקם נמצאים בארון, מבולבלים, מחפשים את הזהות שלהם, ואז הם שומעים את ראש הישיבה, הדמות החינוכית הכי חשובה, הנערצת, קורא להם סוטים ורשעים, דורש לגרש אותם הביתה וטוען שהם אלימים ועברייני מין". 
עוד אמר: "מי שאלים, מי שפוגע כאן - זה אתה. בדברים האלה אתה חונק את התלמידים בארון. אתה והדומים לך שולחים לטיפולי המרה, גורמים לחיות בשקר, מאמללים את התלמידים, את המשפחות שלהם, מביאים אותם בחלק מהמקרים למצבי אובדנות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה