תקשורת ומדיה

מגה-יאכטה של זמר מפורסם עומדת למכירה, זה הסכום

היאכטה של דייוויד בואי, שהלך לעולמו ב-2016, עומדת למכירה במעל 5 מיליון דולר. הושכרה לאחרונה בסכום שקרוב ל-100 אלף דולר לשבוע
מערכת ice |  2
היאכטה של דייוויד בואי (צילום אינסטגרם)
מגה-יאכטה שהייתה שייכת לכוכב הרוק המנוח דיוויד רוברט ג'ונס, הידוע בשם הבמה שלו כדייוויד בואי עומדת למכירה, כאשר מי שחושק להשתמש בשירותיה יצטרך להוציא מכספו ככל הנראה סכום עומד על כ-5.17 מיליון דולר.
היאכטה מדוברת ככל הנראה מודל 1977 - ובואי היה הבעלים שלה לאורך שנות ה-80. בואי, שהלך לעולמו ב-2016, סבל מחרדת טיסה והודה בראיון שהפוביה שלו הובילה לכתבית מספר להיטים שונים, אחד מהם הוא שירו המפורסם "Space Oddity".
"זה מאפשר לי ליצור בערך שטח לעומת סביר לתוכו", טען בואי בראיון ל-"60 דקות ב-2002". היאכטה שימשה באופן פעיל במשך חייו של בואי, כשהוא הפליג באמצעותה בים התיכון ובאוקיינוס ​​האטלנטי.  הסירה, בת שישה חדרים, הושכרה לפני זמן לא רב עבור 85,000 דולר לכל שבוע.
בואי, שהראה את היצירתיות שלו בעיקר דרך המוזיקה שלו, היה גם צייר מוכשר ובבעלותו גם אוסף אמנות נרחב, כשניתן לראות את השפעתו האמנותית ברוב החדרים של היאכטה, הכוללת ציורים רבים על הקירות ומבחר של ריהוט ייחודי, במיוחד בסלון הראשי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בואי
    חנית ג'אגר 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על דייויד בואי שהלך לעולמו בטרם עת יהי זכרו ברוך ????
    סגור
  • 1.
    עצוב בואי מולטי מיליונר ולא עשה בדיקותmriב3אלף דולר לכל
    הגאון 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גילו סרטןכבד מאוצר מדי. זה נקרא טמטום. יש שרות לעשירים, פעם בשנהmri כל הגוף ללא קרינה כמובן הבדיקה. סריקה של כלהגוף איך מילוונר כזה משלם ביטוחים בריאותיאכטות ולא רטנה בדיקה ב3 אלף דןלר לגילוי מוקדם
    סגור