תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 תוקף: "מחיקת המציאות מעוותת וחולה"

לאחר המתקפה על חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, שי גולדן יצא להגנתה: "הטכניקה הזאת, של יצירת רעש סואן ומתלהם, כדרך של בריחה מהתמודדות עם הסוגיות החשובות באמת; הטכניקה הזאת יצאה לי, באופן אישי, מכל החורים"
מערכת ice |  2
שי גולדן (צילום ויקיפדיה)
שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר בערוץ 14, התייחס לנושא הבוער מהימים האחרונים, ההשתלחות שעברה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מצד קולגות בתקשורת ואפילו בכנסת והביע זעם גדול.
גולדן טען: "שמתם לב לנוהל? בכל פעם שהקואליציה סובלת משבוע קשה, וישראל נקלעת לתוך סחרור של כאוס - יימצא איזה ציוץ, איזו התבטאות, איזו אמירה, של מירי רגב/גלית דיסטל-אטבריאן/קורבן תורן אחר אשר ישמש מסך עשן לכסות על עינינו מלראות ולעסוק במה שחשוב באמת".
המגיש הוסיף: "עכשיו, אני לא אומר שהדברים של גלית או מירי אינם ראויים לעיון ודיון; אדרבא, נעסוק בהם ונדסקס עליהם. בכבוד. אבל לא במקום. לא כתחליף. לא כאיזה טיפקס-על כזה אשר מוחק הכל, כולל הכל, ומעמיד בפרונט רק את הציוץ ו/או האמירה. מחיקה של המציאות והבלטת קשקושים ברעש גדול - זה הנוהל כאן. והוא מעוות וחולה. ומסוכן".
 
"אם רשימת הדברים שהציבור בישראל אמור להיות מוטרד מהם ועסוק בהם השבוע כוללת התבטאויות של שתי ח״כיות מהאופוזיציה בלבד, אז מצבה של ישראל נפלא. ומצבנו לא נפלא. והטכניקה הזאת, של יצירת רעש סואן ומתלהם, כדרך של בריחה מהתמודדות עם הסוגיות החשובות באמת; הטכניקה הזאת יצאה לי, באופן אישי, מכל החורים. בכלל, אם תרצו: לינצ׳ים ציבוריים הפכו לאסקפיזם החדש. וזה מאד עקום. ומאד דפוק. על גבול הפתולוגי".
גולדן המשיך: "יש בין שבעים למאה ושבעים נושאים נפיצים, חשובים ומכריעים בהרבה לציבור לעסוק בהם ולגלות מעורבות בהם, אבל גלית צייצה ומירי אמרה, אז אפשר לעצום עיניים מול כל הדברים הגורליים והחשובים באמת. ולא, אי אפשר לעצום עיניים מול מה שקורה כאן, ומול מה שהתחולל כאן השבוע בלבד, עם כל הכבוד למירי רגב וגלית דיסטל".
לסיום הסביר: "וכמובן שאין שום קשר להיותן של שתי אלה נשים דעתניות ובעלות אישיות לא מתרפסת, מזרחיות וליכודניקיות. לא, אין שום קשר בין הדברים. סתם צירוף מקרים מדהים. ואגב, ולקינוח: דמוקרטיה שבה האופוזיציה היא לוח החצים הלאומי של כלי התקשורת, אינה דמוקרטיה. וגם אין לה תקשורת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואתה שי גולדן יצאת לנו מכל החורים (ל"ת)
    שרון 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חץ למטרה ! בלי לשלם 50000000000 מליארד+200מליון לאויב ב
    חץ 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקטנה=50.2*10^9
    סגור