תקשורת ומדיה

נוביק ייאלץ להיפרד: זה הג'וב החדש של חיים לוינסון

רק מספר חודשים אחרי שהחל להגיש לצד עקיבא נוביק ברשת ב', חיים לוינסון עוזב את תאגיד השידור הציבורי וחוזר לתחנת האם שלו - 103 FM. זו התוכנית שמצטרף אליה
מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
העיתונאי חיים לוינסון צפוי לעזוב את רשת ב' של תאגיד השידור הציבורי, שם מגיש בחודשים האחרונים תוכנית קבועה יחד עם עקיבא נוביק, ולחזור להגיש ברדיו 103fm. לוינסון עתיד להגיש יחד עם אראל סג"ל את תוכניתו, המשודרת בימים ראשון עד רביעי בשעה 11:00, וכן צפוי לקחת חלק בתוכניות ובפרויקטים רדיופוניים נוספים.
עבור חיים לוינסון מדובר בפרק שני במערכת היחסים עם 103fm, שבה הגיש עד לפני שנתיים בקביעות. הוא יצטרף לסג"ל כמגיש נוסף מוביל לאורך רוב ימי השבוע, כאשר בשאר הימים ימשיכו להגיש לצד סג"ל דוד ורטהיים, יריב אופנהיימר וחן ליברמן. 
במסגרת התוכנית עם סג"ל, לצד הריאיונות והדיונים, יביא לוינסון אל השידור את נקודת מבטו על אירועי השעה בטור מיוחד, שיופץ בערוצי הדיגיטל של הרדיו.
מהלך הגיוס של לוינסון הוא שלב נוסף בביסוסו של רדיו 103fm כתחנת אקטואליה מובילה וקובעת סדר יום. במסגרת תהליך זה, שאותו הוביל מנכ"ל התחנה אור צלקובניק, מוקמו בלב הפריים טיים של הרדיו התוכניות של ינון מגל ובן כספית (11:00-09:00), וכן יומן הבוקר 'שבע תשע' עם גולן יוכפז וענת דוידוב,  וכן רצועת המאזינים הוותיקה בהובלת נתן זהבי וגיא פלג -  רצועות שידור הזוכות לנתוני האזנה גבוהים ברדיו ובדיגיטל.
 
חיים לוינסון הגיב ומסר, "מאין באתי? מ־103fm. לאן אני הולך? ל־103fm. ובפני מי אני עתיד לתת דין וחשבון? מאות אלפי המאזינים בתחנה הצומחת בישראל".
אראל סג"ל התייחס לתוספת החדשה בתוכניתו ואמר: "ברכות על הצטרפות מר לוינסון לתוכנית. I'm ready to rumble".
אור צלקובניק, מנכ"ל רדיו 103fm: "צפויה לקהל 103fm ברדיו ובדיגיטל רצועת שידור מרתקת. אין לי ספק שאראל סג"ל, חיים לוינסון וצוות התוכנית, יקדמו עוד שלב באבולוציה של החדשות בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ינון מגל השתגע
    זואי 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אין מנכ"ל ל - 103 fm. די ..אי אפשר לשמוע את ינון מגל יותר..משתלט על התוכנית עם בן כספית ממש מחלה. למה אתם עושים לנו את זה. אין מנכ"ל שיעשה סדר. ינון מגל לא נורמלי. ממש בא לדברר את ביבי כול היום . אין דקה של אוביקטיביות
    סגור
  • 2.
    לוינסון משחק אותה
    יפית 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נכנס לתוכניות ולא סתם ככה. הוא מצליח ללקק ולעבור את המשוכות כי הוא קומבינטור ומצליח לזוז בהתאם לפוליטיקה מסביב. לא אמיתי!!
    סגור
  • 1.
    למה?
    משה 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה חייבים לצרף לכול מגיש ימני(ואין הרבה כאלה)תמיד מגיש שמאלני?ממה מפחדים?...
    סגור