תקשורת ומדיה

בן גביר התייחס באופן רשמי לאפשרות שירוץ בנפרד מסמוטריץ'

חבר הכנסת איתמר בן גביר התראיין הבוקר לערוץ 14 ואמר בתכנית הבוקר של שי גולדן: "המסע שלי ושל סמוטריץ' ימשיך. אין לי בעיה שהוא ימשיך להיות היו"ר, אך ארצה להכניס עוד אנשים מ'עוצמה יהודית' לרשימה. אני מאמין שאנחנו יכולים להיות הסיעה ה-3 בגודלה"
מערכת ice | 
בן גביר וסמוטריץ מצעד הדגלים (צילום אלון נוריאלי)
ניחוח בחירות באוויר: חבר הכנסת איתמר בן גביר התראיין הבוקר (רביעי) לערוץ 14 ואמר בתכנית הבוקר של שי גולדן כי שותפו למפלגה ישמור על מעמדו. לדבריו: "המסע שלי ושל סמוטריץ' ימשיך. אין לי בעיה שהוא ימשיך להיות היו"ר, אך ארצה להכניס עוד אנשים מעוצמה יהודית לרשימה. אני מאמין שאנחנו יכולים להיות הסיעה ה-3 בגודלה".
   
בהמשך אמר בפייסנות לשאלתו של גולדן: "אם הכוונה היא להקים ממשלת ימין מלא אני מוכן למחול להרבה, אך לא נסכים לממשלת 'פרווה' עם חצי ימין וחצי שמאל".
לפני כמה ימים, במהלך שידור ב- 103fm, כאשר בן כספית ביקש מינון מגל להכריע בסוגיית מפלגת הימין: "במי היית בוחר שיעמוד בראש הציונות הדתית: בצלאל סמוטריץ' או איתמר בן גביר?", מגל, במפתיע, ענה: "בצלאל".
 
יש לציין כי היחסים בין השניים טובים ויציבים, על פני שנים רבות. כאשר ראש הממשלה נפתלי בנט שר החוץ יאיר לפיד יצאו נגדו על רקע עלייתו להר הבית, וכאשר התגלה כי חוליית חמאס ניסתה להתנקש בו, התגייס לטובתו סמוטריץ' ואמר עליהם: "בנט ולפיד התירו את דמו של בן גביר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה