תקשורת ומדיה

"לא לפילוג" מאות אנשים בהפגנת התמיכה בממשלה

מאות מפגינים בשעה זו בעד המשך קיום ממשלת בנט-לפיד וקוראים "כן לממשלה הטובה" ו"לא לפילוג". מנגד פעילי ימין מפגינים מול ביתו של ח"כ אורבך בדרישה שיפיל את הממשלה
מערכת ice |  3
ההפגנה בבלפור (צילום קריים מיניסטר)
מאות אנשים משתתפים כעת (מוצ"ש) בהפגנת תמיכה בממשלת בנט-לפיד בפארק נמל תל אביב. המפגינים מנופפים בדגלי ישראל ובשלטים שונים בהם נכתב: "כן לממשלה הטובה", וכן "לא לפילוג".
 
יאיא פינק מנכ״ל תנועת דרכנו נאם בהפגנת ואמר: "אם הרוב המתון והדומם יצא לרחובות - אנחנו ננצח. המאבק הוא לא בין ימין לשמאל, אלא בין מתונים לקיצוניים ולא ניתן לקיצוניים לנצח. המאבק הוא בין המחנה הלאומי, שזה אנחנו , לבין המחנה של המפרק הלאומי. אנחנו נאבקים בשם הרוב המתון שמבין שיש כאן ממשלה אחת, ראש ממשלה אחד, מערכת משפט אחת ופרקליטות אחת״. גם ח"כ הכנסת לשעבר משה בוגי יעלון נמנה בין המפגינים.
 
במקביל התקיימה הפגנת ימין ממול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך בפ"ת. אורבך כזכור הודיע השבוע כי לא יצביע עם הקואליציה, אלא אם תצליח להעביר את חוק תקנות יו"ש. המפגינים קוראים לאורבך להתפטר סופית מהממשלה ולהצביע בעד הפלתה.
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא לפילוג
    Ronit 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מהמה שביבי וחבריו יודעים לעשות להרוס את הנורמלי ממשלת בנט באה לנהל ולעבוד למען המדינה ולתקן את הנזקים של ביבי נתניהו וחבריו שרק מחממים את הכיסא והמדינה והציבור הלכו וקרסו ביבי יש לא פה גדול שיודע פעם אחרי פעם לשקר בפרצוף לאזרחי ישראל אף על פי שהיינו בסרט של ביבי שברוב זמנו במקום לנהל מדינה יתעסק אם התיקים שלו בבית המשפט ביבי וחבריו הליכוד רק חיממו את הכיסא וידעו לסחוט את המדינה ואת הציבור ולרובם אין תיק יושר ח"כ מהליכוד אל תתנו לביבי לעבוד עליכם אזרחי ישראל שיהיה לא תיק יושר חבל שבית המשפט מתמהמה בפסק הדין לעברין ביבי נתניהו ביבי יביא רק מלחמות בתוך המדינה ומחוצה לה הבנאדם הזה סכנה למדינה ביבי נתניהו
    סגור
  • 2.
    איפה חיים ההזיים האלה
    הזויים 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בטח במדינת תל אביב .במדינת הלפידיוט .שם גרים אנשים שעליית המחירים לא מזיזה להם .
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    השינאה של ה"גילדה" השולטת ב תקשורת ממוסדת, פרקליטות, אקדמיה, בירוקרטיה- פקידים עם פנסיות תקציביות שמנות בשילוב שמאל ניהליסטי - מעוורת את כושר השיפוט של ה"גילדה". הם רק רוצים לשלוט בכולנו- בשיטת "חבר מביא חבר" בתוך ה"גילדה" הסגורה. הם מנסים לשטוף לנו, האזרחים , את המוח ולעוות עובדות.
    סגור