תקשורת ומדיה

גיא לרר חשף: התשובה המבישה של בעלי הפורום לעיתונאי הצינור

אמיר שואן שאל את יוסי שוורץ האם הוא מצטער על משהו ונענה: "שנולדת", המגיש של התכנית ברשת 13 חיזק: "אוהבים אותך ומחזקים אמיר שואן, תמשיך ממש ככה"

מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
הסיפור החם של 'הצינור' הנוגע לבעלי מועדון הפורום יוסי שוורץ שמואשם בשורה של מקרי אונס לכאורה, ממשיך להתחמם והיום (שני) נרשם רגע מכוער במיוחד כשעיתונאי התכנית אמיר שואן ספג משוורץ אמירה מבישה.
לרר כתב בטוויטר שלו ועדכן את עוקביו: "בעקבות תחקיר הצינור כתב אישום על אונס מוגש נגד יוסי שוורץ, בעלי הפורום. אמיר שואן שערך את התחקיר שואל את שוורץ אם הוא מצטער על משהו. שוורץ מסתובב אליו במבט קפוא ועונה ״שנולדת״. אוהבים אותך ומחזקים אמיר שואן, תמשיך ממש ככה".
 
אבישי גרינצייג זעם על מערכות החדשות: "מי שמהדהד את טענת מועדון "הפורום" שהבעלות של יוסי שוורץ (שנאשם כעת באונס, מעשה מגונה ובעבירות סמים) הועברה לידיו של אחיו, רועי שוורץ - אולי כדאי שיציין גם את ההיסטוריה של רועי שוורץ בהסתבכות עם החוק".
 
עוד הוסיף על ציוץ של חדשות 12: "עבודת עיתונאות סבירה מינוס הייתה אמורה לגחך על הודעת היח"צ הזו שיוצאת שעות בודדות לפני הגשת כתב אישום חמור על אונס נגד *בעלי המועדון* לצד בקשת הארכת מעצר נגדו עד תום ההליכים. במקום זה כלי התקשורת מצטטים שהמועדון החליט להפסיק את פעילותו של יוסי שוורץ לאור החשדות: "זו לא דרכנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה
    יוסף המספר 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגובה שמסגירה את הלחץ של החשוד ושל המועדון בתגובה הזויה לתקשורת איבדתם את זה בגדול הבעלים להעובדים שמסתירים שנים את האתר המתחוללת במועדון הזה
    סגור
  • 1.
    חדר ליותר מ-100 נערות רובן קטינות.
    מאיר 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם תדעו באמת עם כמה ילדות קיים שוורץ יחסי מין מלאים אתם פשוט תתקשו להאמין, מגוחך שהוא מואשם באינוס רק של שתי נשים, פשוט בדיחה.
    סגור