תקשורת ומדיה

עמית סגל תוקף את שרת החינוך: "השבתה פראית"

עמית סגל תוקף את שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, על התמיכה בשביתת הסתדרות המורים ומזכיר הצהרות ישנות שלה מתחילת השנה, אז נלחמה נגד החיסונים
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי)
עמית סגל יוצא נגד התמיכה של שרת החינוך בשביתה, ובציוץ בטוויטר תוקף, "בתחילת שנת הלימודים נלחמה שרת החינוך נגד חיסונים בבתי הספר בטיעון ששגרת הלימודים קדושה, ואין לפגוע בה אפילו כדי להילחם במגיפת ענק. כעת, בלי להתבייש, היא מעודדת השבתה פראית שבמסגרתה כבר שבועיים אין לימודים סדירים ברחבי הארץ. מי יושיענו".
שרת החינוך שאשא ביטון מביעה תמיכה בשביתת הסתדרות המורים ותוקפת את האוצר בימים האחרונים. בציוץ שפרסמה אתמול כתבה, "את השביתה הזו האוצר יכל למנוע, אבל הם לא מצאו השבוע פנאי אפילו לא לפגישה אחת כדי לקדם את המו"מ. זלזול, אטימות ופגיעה חמורה במורים, בהורים ובעיקר בתלמידים. באוצר חייבים להתעורר! הסחבת שלכם פוגעת בכולנו. קוראת לשר האוצר לפעול באופן מיידי לחידוש המו"מ כדי להביא ביחד לפתרון המשבר".
 
ברקע המחלוקת הסוערת על תנאי ההעסקה של המורים, הסתדרות המורים החריפה את העיצומים הבוקר ואחרי שבועיים של שביתות בנות שעתיים לפי מחוזות בחינוך, הבוקר החלה שביתה כללית במערכת החינוך, וזאת רגע לפני תחילת החופש הגדול.
ליברמן מצידו הציג תוכנית לעקיפת השביתה והכריז לפני שעה קלה על הפעלת קייטנות במערכת החינוך כבר מיום ראשון הקרוב, למרות שהחופש הגדול טרם מתחיל, וזאת במטרה לאפשר לעובדי המשק להתמודד עם השביתה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ליברמן ' עמית סגל
    אבי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שרק אתה מבין את זה רק ליברמן צריך להבין את זה שחייבים לעלות את השכר
    סגור
  • 2.
    יהיר ומנותק
    חלי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיר ומנותק אין לך מושג מה זה לעבוד בפרך אחרי שלמדת לתארים בפרך ולקבל משכורת של עבד
    סגור
  • 1.
    לידעתך, לא כולם מרוויחים כמו בן מפונק של טרוריסט
    סביון 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המורים שמרוויחים פרוטות. האוצר מתעלם. לא מציע הסכם הוגן. כשאתה תשתכר משכורת של מורה במקום חוזה טאלנט של עשרות אלפי שקלים (או יותר)... נדבר.
    סגור