קריירה ולימודים

השביתה תסתיים? ההחלטה המפתיעה של אביגדור ליברמן

ברקע העיצומים שהחריפו הבוקר לשביתה כללית, שר האוצר מכריז על החזרה של הילדים לספסלי הלימודים - בדרך מתוחכמת במיוחד
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליבייה פיטוסי)
ברקע העיצומים של הסתדרות המורים והשביתה שהגיעה לכדי שביתה כללית הבוקר, שר האוצר אביגדור ליברמן יוצא בצעד מפתיע ומכריז על מסגרות עבור ילדי החינוך היסודי והגנים מיום ראשון הקרוב.
החל מיום הראשון הקרוב ועד לסוף שנת הלימודים, משרד האוצר יתקצב הפעלת פעילות קיץ בבתי הספר וגני הילדים. ההחלטה נבעה כהפקת לקחים מתקופת הקורונה והבנה בדבר חשיבות השמירה על השגרה ומניעת הפגיעה הקשה בתלמידים ובהורים כאחד. זאת בנוסף לשביתות ושיבושים הרבים של הסתדרות המורים שפוגעים במערכת החינוך ומונעים את סיומה של שנת הלימודים כראוי.
שר האוצר אביגדור ליברמן: "בעיצומו של המו"מ בין משרד האוצר להסתדרות המורים, בוחרת ההסתדרות בדרך הקלה של השבתת מערכת החינוך, במקביל לניהול המשא ומתן. לצד הדאגה לציבור המורים אנחנו חייבים לדאוג גם להורים ולתלמידים ולכן נממן החל מיום ראשון הקרוב פעילות קיץ בבתי הספר כך שהמשק יוכל להמשיך לפעול כסדרו. אני מודה לשלטון המקומי על שיתוף הפעולה בהובלת הצעד ההכרחי הזה".
 
ליברמן אף הודיע על המהלך בחשבון הטוויטר שלו וצייץ, "במקום שביתות – פתרונות! משרד האוצר יתקצב כבר מיום א׳ הקרוב את הפעילות בבתי הספר וגני הילדים. חשוב מאוד לשמור על השגרה ולמנוע את הפגיעה הקשה בתלמידים ובהורים ולצד הדאגה למורים ולשיפור אמיתי בתנאים שלהם, אנחנו מחויבים לדאוג גם להם ולכן הובלנו את המהלך החשוב הזה עם השלטון המקומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה