תקשורת ומדיה

בן גביר עוקץ: כך לפיד עזר לי להתחזק בסקרים

ח"כ איתמר בן גביר בעקיצה לראש ממשלת המעבר המיועד: "יאיר לפיד עושה לי שירות נהדר, מצחיק שהוא מסתחבק עם עוד וטיבי אבל כשאני נואם הוא צועק במליאה 'יש עתיד החוצה', אבל הם נשארים כי אני מעניין אותם"
מערכת ice |  2
יאיר לפיד, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90)
על רקע הסקרים המחמיאים שמנבאים לסיעת הציונות הדתית שלו ושל בצלאל סמוטריץ' מספר דו ספרתי של מנדטים, ח"כ איתמר בן גביר ממפלגת עוצמה יהודית נערך לבחירות הקרובות המיועדות לחודש אוקטובר ועוקץ בראיון לתוכניתם של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו גלי ישראל את ראש ממשלת המעבר המיועד, שר החוץ יאיר לפיד.
ח״כ איתמר בן גביר אמר במסגרת הראיון: "אם תקום ממשלת ימין על מלא מלא גם בכנסת הזו - אדרבה. ככל שזה תלוי בי - לא באתי לבזבז את הזמן סתם כדי להיות בכנסת שהיא עוד מאותו דבר, אם זה לא יהיה עם שינויים אמיתיים - אז זה לא שווה את זה".
 
בן גביר הוסיף והתייחס לביקורות הרבות להן הוא 'זוכה' מהצד השמאלי של המפה הפוליטית: "יאיר לפיד עושה לי שירות נהדר. אני לא מדבר איתו בכנסת, מצחיק אותי שהוא מסתחבק עם איימן עודה ואחמד טיבי אבל כשאני נואם הוא צועק במליאה ׳יש עתיד החוצה׳, אבל הם נשארים כי אני מעניין אותם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם בן גביר מסתחבק איתם... ותומכים יחד בהצבעה נגד המדינה (ל"ת)
    גל 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יציאה מוטרפת של הפרזנטור יהיר לפיד . על תומך טרוריסטים, ח"כ אלחרומי האיסלמיסט, שחטף התקף לב בזמן ביקור אצל "אשת מקצוע" ברח' סנהדרין בבאר-שבע. לפיד קורא לביקור אצלה "נפל בקרב" . ה"נפל בקרב" לא רצה שימצאו אותו בביתה של "אשת המקצוע" לכן ביטל את המד"א שהזמינה . "ה"נפל בקרב" הלך בקושי למכוניתו , אבל לא הרחיק , עשה תאונה עצמית ומת 9/2021
    סגור