תקשורת ומדיה

שרון שפורר מאיימת: "אולי זו תהיה העבודה החדשה שלי"

לאחר שנכתבו דברים מכוערים כלפיה בטוויטר, העיתונאית העצמאית הזהירה: "אם יום אחד אשאר בלי עבודה ולא תהיה לי ברירה מצב שהעקרון החשוב שלי הראשון שיישבר הוא לא להגיש תביעות לשון הרע. מאתגר"
מערכת ice |  1
שרון שפורר (צילום יובל אצילי)
רגע אחרי שנפרדו דרכיה מ'המקום הכי חם בגיהנום' והיא פנתה לדרך עצמאית, העיתונאית המוערכת שרון שפורר זועמת על אחד מהמגיבים בטוויטר ורומזת כי אחד העקרונות שתמיד עמדה בהם עשוי לפוג.
לא יודעת מי זה הסאנשיין הזה שמגיב לי פעם שניה לפחות. גם לא ככ מזיז לי מה שכתב. מה שכן אם יום אחד אשאר בלי עבודה ולא תהיה לי ברירה מצב שהעקרון החשוב שלי הראשון שיישבר הוא לא להגיש תביעות לשון הרע. מאתגר".
 
עוד הוסיפה: "והוא לא לבד. יש עוד כמה כאלו. אז אולי זו תהיה העבודה החדשה שלי בכלל". יש לציין כי שפורר היא עדיין עיתונאית עצמאית, כעת היא בוחנת את הכיוון שלה והחלה בגיוס המונים להמשך פעילותה.
 
התגובה המדוברת הגיעה לציוץ הבא של שפורר: "נשיא מדינת ישראל ושר הבטחון חוגגים את ספרו החדש של איציק מרדכי - האם יחגגו גם את השקת ספרו החדש המתוכננת עוד שבועיים של משה קצב ואולי בעוד עשר שנים יחגגו גם עם קסטיאל שיוציא ספר אצל נוני מוזס? לפירוט האורחים הנוספים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם לא מתביישים לקרוא לה עיתונאית מוערכת
    משה 06/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המקסימום עיתונות שהיא עשתה בחיים שלה זה לכתוב בצהובון עלוב ולא משמעותי מה זה עיתונאית מוערכת ראויה לפוליצר למה לא?
    סגור