תקשורת ומדיה

דודי אמסלם נחשף: "נתניהו עשה עלינו סיבוב"

אחרי ההתבטאות שלו הבוקר שהובילה להטחת מילים קשות מטעם יו"ר סיעת הליכוד, הודעת ממכשיר הנייד של דודי אמסלם נחשפות, במילים קשות כלפי נתניהו: "הכלבים עוברים"
מערכת ice |  3
בחדשות 13 מפרסמים הערב התכתבויות מהטלפון הנייד של חבר הכנסת דודי אמסלם ברקע ההתכתשויות בינו ובין בנימין נתניהו לאורך היום. במהלך וועדת החוקה קיבל אמסלם בהודעה את דבריו של נתניהו נגד אמירותיו הבוקר ותגובתו שהובאה בחדשות 13 הייתה, "עזוב, נתניהו עושה עלינו סיבוב. אנחנו הבהרנו את דברנו, בזה הסתיים הנושא. הכלבים עוברים והשיירה עוברת".
העניין כולו מתחיל הבוקר אחרי שבשבוע שעבר הממשלה הודיעה על פיזורה ובעוד ארבעה חודשים אמורות שוב להתקיים בחירות בישראל זאת הפעם החמישית בשלוש השנים האחרונות, כשהמפלגות מתחילות במלחמה האמיתית על הקמת הקואליציה במטרה להגיע ל-61 מנדטים. בין ההצהרות הפוליטיות שהחלו להישלח לקהל הבוחרים, ביממה האחרונה מקרה של השתלחויות בין יו"ר האופוזיציה הנוכחית בנימין נתניהו לח"כ סיעתו דודי אמסלם ביחס לכהונה בממשלה יחד עם רע"מ. 
ח"כ מטעם הליכוד, אמסלם, אמר היום (ראשון) כי בניגוד למה ששומעים ממפלגתו לאחרונה, "אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61 מנדטים, אהלן וסהלן", ובכך אישר שהליכוד יהיו מוכנים לשבת עם רע"מ למרות כל ההצהרות ועורר סערה גדולה.
 
העיתונאי בן כספית מיהר לתקוף את אמסלם כשצייץ בחשבון הטוויטר שלו את הדברים הבאים: "מעטות הפעמים בהן מתבצעת "הרמת מסך" מרהיבה כך-כך, כפי שביצע הבוקר ח"כ דודי אמסלם. כן, פתאום אפשר להקים ממשלה עם רע"מ!! בתנאי שהם לא "היד ה-61", כמובן. אז איפה "תומך הטרור"? איפה מיליון השבועות שלעולם לא נקים או ניתמך או נישען, בהימנעות או בהצבעה, וכו'? עכשיו הם מגמגמים. נפלא".
 
התגובות מהצד הימני של המפה הפוליטית גם לא איחרו לבוא כשבנימין נתניהו בעצמו הגיב לאמירות של אמסלם: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע״מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל. הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע״מ לקואליציה כלשהיא".
בראיון ליעקב ברדוגו ומוריה קור רדיו גלי ישראל תקף אמסלם את נתניהו בחזרה ואמר, "חברי הליכוד חלקם תקפו אותי. נתניהו הוציא הודעה כדי לפגוע בי. נדהמתי שלא התקשר והוא עושה את זה לא פעם ראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט".
עוד הוסיף אמסלם ואמר, "אני בסוף בנאדם. מכבד את ראש הממשלה נתניהו, יודע מה עשיתי בשבילו מאמין בזה באמונה שלמה והוא אחד המנהיגים הכי חשובים שהיו לעם ישראל, זה לא קשור לעניין. הוא לא צריך להגיד נדהמתי ושאמסלם עושה את זה לא פעם ראשונה. יכול לבוא ולהגיד שטעיתי". 
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביבי לא לא
    ביבי=שמאל 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי תמיד יעדיף את השמאל לידו (ברק, ליבני, לפיד...)ולזרוק את המפדל, איחוד לאומי, בית יהודי...
    סגור
  • 2.
    מה נסגר אמסלם
    גליתוש 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל מה שביבי אומר קדוש. שכחת?
    סגור
  • 1.
    אמסלם שתוק סליחה אבל תפסיק לדבר אתה תפיל תימין
    אמסלם לאמסלם 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די
    סגור