תקשורת ומדיה

מרב מיכאלי במתקפה: "נהגי האוטובוסים שקרנים, קמפיין מכוער ונמוך"

מחאת נהגי האוטובוסים עלתה מדרגה אחרי ששבתו למשך שלוש שעות בערים מרכזיות בישראל, וטענו כי מרב מיכאלי סירבה לדון איתם בתנאים. שרת התחבורה לא נשארה חייבת: "יש ארגונים שעושים קמפיין שהוא אישי, מכוער ונמוך"
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מחאת נהגי האוטובוסים נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי מחריפה, כאשר אתמול (ראשון) אלפי נהגים המאוגדים בהסתדרות הלאומית השביתו לשלוש שעות קריטיות בבוקר את התחבורה הציבורית במגוון ערים בישראל ביניהן גם ערים מרכזיות במיוחד כגון ירושלים, נתניה, אשדוד, באר שבע, בני ברק ופתח תקווה.
נהגי האוטובוסים דורשים להעלות את שכרם ולשפר את תנאי עבודתם וביטחונם האישי, בין היתר, באמצעות הכרה בהם כעובדי ציבור. הנהגים זועמים כשלטענתם שרת התחבורה סירבה להיפגש עמם כדי לדון בתנאים.
 
מיכאלי התראיינה היום ל-103FM לתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב וטענה דברים אחרים לגמרי כשתקפה את מחאת הנהגים: "יש ארגונים שעושים קמפיין שהוא אישי, מכוער ונמוך". טענה מיכאלי, כשמנגד דוידוב טענה בפניה כי "הנהגים טוענים שהיא לא נפגשה איתם", ומיכאלי מצידה טענה ש"הם משקרים".
 
בנושא אחר, שרת התחבורה דיברה לגבי פיזור הכנסת: "המטרה שפיזור יקרה היום, אבל אנחנו עדות לאופוזיציה שטובת מדינת ישראל היא הדבר האחרון שלנגד עינייה. היא מוכנה שהמדינה תישרף. נתניהו רוצה לצאת לבחירות במצב יותר טוב לו, כמו שבאופן כללי כל דבר שהוא עושה מיועד שיהיה יותר טוב לו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משהו
    משהו 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותרת מגמתית בקטע מביך
    סגור
  • 1.
    נהגי האוטובוסים מאוד סובלים (ל"ת)
    לא מאמין 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור