תקשורת ומדיה

תכינו את הארנקים: זה השוקולד האהוב שמתייקר משמעותית

דיפלומט, אחת היבואניות הגדולות בישראל ומי שמשווקת בארץ את שוקולד מילקה, תעלה את מחירו של השוקולד הפופולרי ב-25%. וגם: זה המוצר הנוסף שלה, שיתייקר ב-40%
מערכת ice |  3
סופרמרקט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
רק לפני חודשיים היינו עדים לאחד הריקולים הגדולים בתולדות המדינה, אז כל מוצרי השוקולד שמיוצרים על ידי שטראוס-עלית ירדו מן המדפים בעקבות החשש לסלמונלה. הדבר נתן הזדמנות נהדרת לחברות שוקולד אחרות לתפוס את מקומה של היצרנית הפופולרית, כאשר אחד המותגים האלה הוא שוקולד מילקה. 
מילקה נחשב גם הוא לאחד ממותגי השוקולד הפופולריים ביותר בישראל. הוא שייך למונדלייז, תאגיד הענק הבינלאומי ומשווק בישראל על ידי חברת דיפלומט, אחת היבואניות הגדולות בארץ. 
בדיפלומט נהנו מהריקול של החברה המתחרה, מה שאפשר לחברה לחוות גידול משמעותי במכירותיה, אבל מסתבר שזה לא הספיק לה. ליאת רון ('וואלה!') מביאה את הנתונים שמספרים על כך שדיפלומט מתכוונת להעלות את מחירי שוקולד מילקה בלא פחות מ-25%. 
וזה לא נגמר כאן: גם חפיסות שוקולד הפרימיום קוטאדור, גם הן ייבוא של דיפלומט, יזנקו ב- 40% במחיר. הביקוש לשוקולד פרה שירד מן המדפים הביאה למצב שבו דיפלומט השתלטה לחלוטין על המדפים ומילאה אותם בכל מוצרי שוקולד מילקה שנשארו אצלה במחסנים. 
לא רק השוקולד, גם טקטיקת ההשתלטות על המדפים של דיפלומט תקתקה כמו שעון מתוצרת שווייץ: הביקוש לשוקולד והמחסור במותג הפופולרי "שוקולד פרה" (של שטראוס-עלית) יצר ואקום שפעם לטובת מילקה, והיבואנית הציפה את המדפים בכל הסחורה שהייתה לה במחסנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חרם חרם חרם
    מיצי 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא לשכוח להם את זה. חרם. לקנות מותר פרטי, לקנות שטראוס כשיחזרו, להחרים את דיפלומט ומילקה. גועל נפש.
    סגור
  • 2.
    עשקו אותנו
    צרכן 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא קונים יותר דיפלומט! אוראו , מילקה , טונה סטאר קידופרינגלס נשארים על המדפים. יש תחליף להכל
    סגור
  • 1.
    גנבים
    בושה 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה גנבים להחרים אותם
    סגור