בריאות

השוקולד של קינדר חוזר למדפים: זה התנאי להמשך הייצור

מפעל השוקולד פררו הורשה להיפתח מחדש בבלגיה לאחר תקופת הריקולים בעקבות שורה של מוצרים שנדבקו בסלמונלה. ההרשאה, הניתנת בתנאים, היא לשלושה חודשים בשלב הראשון
מערכת ice | 
ריקול למוצרי קינדר (צילום pixabay, יח"צ)
רשויות בטיחות המזון הבלגיות אפשרו ביום שישי למפעל שוקולד פררו בבלגיה להיפתח מחדש בתנאים, לאחר שנסגר בתחילת אפריל בעקבות מקרים של הרעלת מזון סלמונלה שדווחו במספר מדינות באירופה.
האישור לפתיחה מחדש יינתן לשלושה חודשים, במהלכם ינותחו חומרי גלם ואצוות של מצרכי מזון המיוצרים כדי לראות אם הם עולים בקנה אחד עם תקנות המזון. "במקרה של תוצאות בדיקה חיוביות בתום תקופה זו של 3 חודשים, ניתן יהיה להנפיק אישור קבוע", נכתב בהצהרה של AFSCA, הסוכנות הבלגית לבטיחות מזון.
 
"במצבו, המפעל מציע את הערבויות הנדרשות כדי לעמוד בכל דרישות בטיחות המזון הנחוצות", אמר דובר הסוכנות לבטיחות מזון. "הייתה הרבה עבודת רקע שנעשתה על ידי פררו בפיקוח והנחיה של ה-AFSCA. זו הייתה עבודה מעמיקה על כל הנהלים הפנימיים שלהם של ניטור עצמי", הוסיפה.
קווי הייצור של מפעל פררו בארלון, בארדנים הבלגיים, ייפתחו מחדש בעוד מספר שבועות, כך מסרה החברה בהצהרה. יותר מ-1,000 עובדים עבדו במפעל. החברה מסרה כי ביצעה השקעות משמעותיות והחליפה ציוד, כמו גם התקנת 300 מטר של צינור חדש.
רגע לפני חג הפסחא, יותר מ-300 מקרים של סלמונלה דווחו ברחבי בריטניה, צרפת, גרמניה, בלגיה, הולנד, אירלנד ושוודיה לאחר שאנשים אכלו מוצרי קינדר. הסוכנות לבטיחות מזון הדגישה כי היא עברה חקירות יסודיות וניתוחי דגימות לפני שהחליטה לסגור את המפעל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה