תקשורת ומדיה

חיים לוינסון נגד גיא הוכמן: "לא מצחיק"

חיים לוינסון יצא במתקפה מפתיעה על הקומיקאי גיא הוכמן, וכינה את הסרטנים שלו 'אלימים'
מערכת ice |  2
חיים לוינסון וגיא הוכמן (צילום פייסבוק\רועי ברקוביץ')
העיתונאי חיים לוינסון פרסם את טורו השבועי בעיתון הארץ, אותו הקדיש הפעם לחבר הכנסת ניר ברקת, אותו תקף וכינה "הפוליטיקאי החלול בישראל". זמן מה לאחר מכן חשף לוינסון בטוויטר שלו כי התלבט האם להקדיש את הטור דווקא לקומיקאי והסטנדאפיסט גיא הוכמן.
לוינסון הסביר מדוע חשב לצאת גם נגד הוכמן, ואכן תקף אותו, תוך שאמר ש-"הוא לא שווה תשומת לב." לוינסון ביקר את אופי הסרטונים של הוכמן, אותם כינה 'אלימים', ואמר, "מה זה התופעה המשונה הזו, הקומיקאי האלים? הרי קומיקאי אמור להיות שצוחק על דברים, שמספר סיפור בהומור, שמרככך ניואנסים חברתיים שקשה לומר במילים אבל אפשר לומר בבדיחה, בחיקוי."
 
לוינסון התייחס לסרטונים של הוכמן בו הוא מסתובב מאירועים ובמקומות הומי אדם ומצלם בהפתעה אנשים עם מקל סלפי, ורוב הפעמים מסתלבט עליהם בבדיחה. לוינסון המשיך, "מעבר לזה שהוא לא מצחיק - גם אדיר מילר לא מצחיק - מה ההתנפלות על זו על כל מי שמצייץ עליו? פשוט ציוצים אלימים של ילד קטן ונעלב. זה קומיקאי או חבר כנסת? מה הבעיה שלו?"
לוינסון התייחס בין היתר, ככל הנראה, לתגובה של הוכמן לציוץ שנכתב עליו. אושיית טוויטר כתבה על הוכמן, "גיא הוכמן הוא הפרזנטור של הרלב"ד, יפה. אולי פעם הבאה יקחו פרזנטור שפחות אנשים רוצים לדרוס", והוכמן הגיב לה, "לא חיים. זה רק את וחברייך התלאביבים, ואתם לא רלוונטים לאף אחד. 700 אלף עוקבים צעירים ברשתות החברתיות מקבלים מסר חשוב בצורה מעניינת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קומיקאי? חחח
    לא מצחיק 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצחיק את עצמו
    סגור
  • 1.
    גיא הוכמן, בניגוד למחנאות שנהייתה פה, צוחק על כולם
    גל 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבקר את 2 המחנות הפוליטיים ובטח שלא מזדהה ומתבכיין, כמו אלה שעלאק מראים אומץ בהצהרה שהם ימנים. ממש אומץ. בינתיים שמאלנים צריכים לפחד להזדהות פוליטית עם השנאה שהליכוד מוכר להמונים.
    סגור