ויראלי

גיא הוכמן בביקורת עוקצנית לקהילת הלהט"ב התל אביבית

צעדת ל"ג בעומר ומצעד הגאווה קיבלו שתיהן התייחסות הפוכה מסגן ראש עיריית תל אביב, שחטף ביקורת מהקומיקאי גיא הוכמן. בראיון לינון מגל ובן כספית אמר לדיאנסקי בהקשר של חב"ד: "לא צריך שהמרחב הציבורי יהיה של גוף אחד"
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום רועי ברקוביץ')
סגן ראש עיריית ת"א־יפו, ראובן לדיאנסקי, התבטא אתמול (רביעי) נגד תהלוכת ל"ג בעומר שמארגנים חב"ד בכל שנה, רגע אחרי שהתבטא באופן הפוך ביחס לביטול מצעד הגאווה בעיר נתיבות.
סגן ראש העיר אמר אתמול לינון מגל ובן כספית, ברדיו 103 FM, "אני רוצה שהמרחב הציבורי לא יהיה קודש לחב"ד, לא צריך לתת את המרחב הציבורי לגוף אחד. צריך לאפשר לזרמים אחרים לעשות אירועים במרחב הציבורי, גם עם גופים שיש להם הרבה פחות משאבים מחב"ד". 
 
אלא שלעומת דבריו בתוכנית, צייץ לדיאנסקי התייחסות הפוכה למקרה של ביטול צעדה אחרת וכתב, "מזעזע שאיומים מצד גורמים קיצוניים ואלימים גרמו לביטול מצעד הגאווה בנתיבות. אני קורא לראש הממשלה בנט לעמוד על כך שמצעד הגאווה יתקיים בנתיבות ולהעמיד את כל כוחות השיטור, השב"כ והצבא לשמירה על הסדר הציבור ובטחון המשתתפים. אסור להיכנע לאלימות ועל כולם להתגייס כדי לשמור ולהבטיח שערכים כמו דמוקרטיה, חופש ושיוויון ימשיכו להנחות אותנו כחברה וכמדינה".
 
מי שמתח ביקורת על ההתבטאות של לדיאנסקי נגד קיום התהלוכה בעניין, הוא הקומיקאי גיא הוכמן שבעבר חשף קשר שיש לו לחסידות חב"ד. הוכמן שיתף את דבריו של לדיאנסקי בטוויטר ועקץ את לדיאנסקי, כשהוא מאזכר את מצעדי הגאווה שהעיר מחבקת, "אלא אם כן הם ירקדו ערומים על משאיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה