ויראלי

גיא הוכמן מתפוצץ על הפגיעה בחיילים: "מגעילים, טפי"

אושיית הרשת זעם על הפלת החוק מצד האופוזיציה: "זאת מלגה שמעניקה להם סיוע של 2/3 בשכר הלימוד האקדמי. זו לא פחות מהתחייבות של המדינה ללוחמי צה״ל. וזה נופל עכשיו על חשבונות פוליטים", איילת שקד חיזקה וחטפה מגלית דיסטל אטבריאן
מערכת ice |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
החוק 'ממדים ללימודים' תקוע ולא עובר בשל העובדה שהאופוזיציה לא תומכת בסיוע שהממשלה מעוניינת לתת לחיילים בהיקף של 66 אחוז מלגה ודורשת 100 אחוזי מלגה, "על חשבון הכסף ששולם לרע"מ".
אושיית הרשת גיא הוכמן צייץ: "אני מקבל בשעות האחרונות עשרות הודעות מלוחמים לפני שחרור. הייתי שם. ואני מוכן להילחם על זה. ממדים ללימודים זאת מלגה שמעניקה להם סיוע של 2/3 בשכר הלימוד האקדמי. זו לא פחות מהתחייבות של המדינה ללוחמי צה״ל. וזה נופל עכשיו על חשבונות פוליטים מגעילים. טפי".
 
שוער העבר וכוכב 'הישרדות VIP' דודו אוואט השיב על כך: "ואני מקבל מאות הודעות איך ״קואליציה״ !!!!!! במדינת ישראל לא מסוגלת להעביר חוק לטובת חיילי צה"ל, תסביר לי גיא", יוצר שנות ה-80 מני אסייג כתב: "ואני מקבל ים הודעות איך מפורסמים ש״חטאו״ בביקורת על ממשלת הזדון, מנסים לאזן שמא יבולע להם… כל אחד וההודעות שהוא מקבל. קבל הביקורת באהבה".
 
חברת הכנסת איילת שקד כתבה: "אתה צודק גיא. במקום לדאוג ללוחמים עושים פוליטיקה קטנה. בושה וחרפה", גלית דיסטל אטבריאן הגיבה: "תגידי איילת, למה הממשלה שאת מנשימה לא מצליחה להעביר אפילו חוק אחד למען החיילים? זאת ממשלה ציונית? כן או לא? כי אם היא ציונית החוק הזה אמור לעבור בקלילות. ואם היא לא ציונית אז מה את עושה שם? כמה תמשיכי להתחנן לקביים מהאופוזיציה כדי לטשטש את העובדה שמכרת את הציונות בשביל כסא?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בקרוב הממשלה גם לא תנצח במלחמות יותר
    אחד 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי האופוזיציה תהיה נגד גיוס לצהל....
    סגור
  • 1.
    לפרסם אחרי ההצבעה החוזרת את השמות
    דן ק 05/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של החכים שהצביעו נגד
    סגור