תקשורת ומדיה

לפיד בהצהרה ראשונה כרוה"מ: "לא נשקוט עד שיחזרו בנינו"

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד נשא הערב נאום ראשון מאז נכנס לתפקיד ראש ממשלת המעבר עקץ את נתניהו: "העברה מסודרת בין אנשים שמקיימים הסכמים ומאמינים זה לזה" והתייחס למספר נושאים נוספים על סדר היום הציבורי 

מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שנכנס ביום חמישי בחצות לתפקידו , נשא הערב (מוצ"ש) את הצהרה לרגל כניסתו לתפקיד.

בפתיחת הנאום עקץ לפיד באופן מרומז, את נתניהו שלא קיים את הרוטציה עם גנץ, ולא ביצע חפיפה לבנט עם כניסות לתפקיד רוה"מ ואמר: "אזרחי ישראל רואים השבוע העברה מסודרת בין אנשים שמקיימים הסכמים ומאמינים זה לזה".



בהמשך התייחס ראש הממשלה להסכמי אברהם, ורמז להתפתחויות נוספות בגזרה: "יש ברכה גדולה בהסכמי אברהם בתנופה הביטחונית שנוצרה בנגב עם האמירויות , בחריין ,מצרים ומרוקו, ותהיה ברכה גדולה בהסכמים שעוד יבואו", הצהיר.

כמו כן ,התבטא בנושא האיום האיראני ואמר כי "נעשה כל מה שדרוש כדי למנוע מאירן נשק גרעיני, ישראל תדע להשתמש בכוחה מול כול איום וכל איוב". הוא הוסיף לדבר על סוגית האזרחים הישראלים השבויים, כשהזכיר קודם לכן את הגופות ואמר "לא נשקוט ולא ננוח עד שיחזרו בנינו הדר גולדין ורועי שאול ז"ל, אבירה מנגיסטו ועישאהם אסייד".
 


בליכוד מיהרו להגיב ומסרו בהודעה לתקשורת כי: "מועמד 'יש עתיד' לראשות הממשלה וראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מקבל הערב זמן מסך בכל הערוצים לפתיחת מערכת הבחירות שלו. הליכוד דורש זמן מסך זהה עבור ראש הממשלה לשעבר ומועמד המחנה הלאומי, בנימין נתניהו. אם לא ינתן זמן שידור זהה זאת תהיה הוכחה נוספת להתגייסות מוחלטת של ערוצי התקשורת למועמד השמאל". יש לציין כי בימיו של נתניהו של ראש ממשלה הוא נהג לשאת הצהרות דומות לתקשורת, במהלך סבבי הבחירות הבחירות האחרונים. 


נתניהו נושא הצהרה לתקשורת בסבב החבירות בשנת 2021; בליכוד מאשימים את ערוצי התקשורת שנותנים במה לשמאל

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החזרת בנינו -חשובה.שחרור מחבלים שירצחו בנים אחרים -פשע!
    גדעון ארליך 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היה ידוע מראש שמשוחררי שליט ירצחו לפחות 20 יהודים. ואמנם מספר הנרצחים בידי משוחררי שליט היה לפחות 20. משחררי המחבלים רצחו אותם ! ועכשיו יקפצו וישאלו אותי : ואם בן משפחה שלך הוא אחד מאלה שהמשוחררים ירצחו גם תתנגד לעסקה לשחרור מחבלים ?
    סגור
  • 1.
    לפיד חסר הבגרות תרתי משמע הפך פתאום למאור הגדול-המומחה? (ל"ת)
    איתן 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור