תקשורת ומדיה

בועז ביסמוט: "נתניהו מכר אותי בזול, זאת הייתה אכזבה"

העורך הראשי לשעבר של 'ישראל היום', בועז ביסמוט, התראיין במסגרת התוכנית 'פגישה עם רוני קובן' שתשודר הערב בערוץ כאן 11 והתייחס לסוגיית תיק אלפיים: "לטענתו של נתניהו הוא ניסה לשטות בנוני מוזס, אני לא נכנס לזה. אני לא אוהב את מה שיש בתיק אלפיים"
מערכת ice |  8
בועז ביסמוט (צילום פלאש90)
רגע לפני שידור הראיון איתו במסגרת התוכנית 'פגישה עם רוני קובן' הערב (ראשון) ב-22:05 בערוץ כאן 11, פורסם טיזר לקראת שידור הפרק בו מתראיין לא אחר מאשר עורך 'ישראל היום' לשעבר, בועז ביסמוט, שהוזכר כמי ששוקל להיכנס לפוליטיקה בקרוב, אולי אפילו במערכת הבחירות הצפויה בנובמבר.
במסגרת הראיון, קובל שאל: "כל כמה זמן דיבר איתך נתניהו? ערב ערב, פעמיים בערב? רביד דרוקר חשף עשרות שיחות טלפון ביניכם על פני חודשיים שלושה ב-2017". כאשר ביסמוט הגיב: "הרבה פחות ממה שאתה חושב. אני לא זוכר שזה היה עשרות. קודם כל לרביד דרוקר "היקר והנחמד", זה בצחוק כמובן, יש אובססיה. יש אובססיית 'ישראל היום', אובססיית נתניהו וזה מה שמצחיק. לנו אין את האובססיית נתניהו. לא שאני מכחיש, אני אומר, עשרות פעמים? קודם כל, גם אם היו עשרות פעמים? אז מה? דיברנו, אז מה?". כאשר נשאל אם נתניהו היה מעורב במינוי שלו למנכ"ל העיתון, השיב ביסמוט: "לא".
 
קובן הוסיף ושאל: "אני רוצה עוד שאלה אחת על תיק אלפיים. זה לא אכזב אותך. הייתי מת להיות זבוב על הקיר כשאתה מגלה שראש הממשלה שאתה כל כך עמל להגן עליו, הולך מאחורי גבך, מנסה לסגור עסקה עם המו"ל המתחרה, שמנסה מאז הקמת 'ישראל היום' להביא לסגירתו. הוא מכר אותך בזול, ביבי". ביסמוט הגיב על כך: "אם הוא התכוון לזה, אז הוא מכר אותי בזול. אני הבנתי, עוד לא הגיעו הדיונים לתיק אלפיים, או שכן הגיעו, אני לא ידוע, מי כבר עוקב? אתה עוקב? לטענתו הוא ניסה לשטות בנוני ובגלל זה הוא גם הקליט אותו. אבל אני לא נכנס לזה, לא בקיא בפרטים, אני יודע דבר אחר. בתיק אלפיים אני לא אוהב את מה שיש שם". כאשר נשאל אם זה פגע בו, השיב כך: "לא יודע מה זה פגע. אולי...זאת הייתה אכזבה".
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מקווה שנפתחו לבועז ביסמוט העיניים
    איתן 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראו איך נמכר בעבור נזיד עדשים אדם שהגן בחירוף נפש על נתניהו. רק עדות לכך שאת נתניהו לא מעניין אף אחד. האם זה ראש הממשלה שאנחנו רוצים?
    סגור
  • 5.
    ביסמוט
    לילי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אותך פטי
    סגור
  • 4.
    הפסד!!!
    eliya 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שלא מצרף את בועז..מפסיד ובגדול !!!
    סגור
  • 3.
    ליצן
    קרעי עבד עברי 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ביבי הציע למכירה את שרה ביד 2 בשפה הערבית, תמורת קולות.
    סגור
  • 2.
    יודעים מה הכי גרוע בביביסט מהסוג הנחות ביותר?
    אורית נבון 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    18 6
    גם כשמציגים בפניו ראיות חד משמעיות שביבי מכר אותו בלי למצמץ, הוא עדיין מגמגם. מזכיר קצת התנהגות של נאנסת שמסנגרת על מעשה האנס או של אשה מוכה שבטוחה שהבעל ממש לא התכוון ושמעכשיו הוא ישתנה.... מביך.
    סגור
  • יודעת מה יותר גרוע?
    איס 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נשים עולב בשם אורית שבולעת כל מה שהתקשורת מהנדסת לה בשקיקה כאילו היה זה זרע אשר יוצא הישר מאשכיו של אריתראי חסון אנשים מסוג אותה בולעת הם הרי בדיוק כמו ביביסטים רק בכיוון ההפוך ולראיה אורית שלנו הא כן הבולעת
    סגור
  • איס הדפוק
    דוד55 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם אנשים כמוך לא צריך אויבים.כבר יש .נחות טמבל דפוק .מגעיל.
    סגור
  • 1.
    אל תדאג בועז
    יובל 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    14 3
    אתה לא הראשון ולא האחרון שנתניהו מכר אותו
    סגור