תקשורת ומדיה

גיא לרר חשף שלא יעסוק באיחוד הפוליטי, זו הסיבה

ההצהרה של בני גנץ וגדעון סער על הריצה המשותפת שלהם בבחירות הקרובות לא הרשימה את מגיש הצינור, שהחליט לא לעסוק בה בתכנית מאחר ו"השפעתה על האזרח אפסית". אז במה הוא כן יעסוק?
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
האיחוד הפוליטי של בני גנץ וגדעון סער שהודיעו כי ירוצו יחדיו בבחירות הקרובות באוקטובר כנראה לא ריגש במיוחד את גיא לרר. מיד לאחר ההצהרה, מגיש הצינור צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי במהלך התכנית הלילה (ראשון), לא יעסוק כלל המהלך הפוליטי, אלא בנושא שלדעתו, הרבה יותר בוער על סדר היום. 
לרר צייץ: "החלטת עריכה שאני שלם אתה: הלילה בתכנית לא נעסוק בכלל באיחוד הפוליטי שהשפעתו על האזרח אפסית וכן נעסוק בנעם וימן, בעלי דיפלומט שמודיע שיעלה מחירים להמון מוצרים כי יקר לו לייצר לטענתו, אבל לקח לכיסו בשנה שעברה 40 מיליון ש״ח וחילק 200 מיליון ש״ח דיבידנדים. מוזמנים לשנות את דעתי".
הדברים של לרר מגיעים בעקבות ההחלטה של יבואנית המזון דיפלומט להעלות את מחירייה, במה שיגרום לסל הקניות שלכם להיות יקר בהרבה ממה שהתרגלתם עד כה.
קפה ג'ייקובס, עוגיות אוריאו, שוקולד מילקה, קטשופ היינץ, טונה סטארקיסט, פרינגלס, חיתולי פמפרס, אבקת הכביסה טייד ועוד, כל אלה חלק מהמוצרים שצפויים לחוות עלייה משמעותית בעקבות המהלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה