תקשורת ומדיה

אילה חסון ורשת 13 חוטפים מאמיר חצרוני: "הוסיפו ערבי"

לאחר שיוסף חדאד הצטרף לפאנל של 'המטה המרכזי' ברשת 13, העיתונאית והערוץ ספגו ביקורת: "עד עכשיו - הפאנל של אולפן שישי בערוץ 13 היה חזק בגברים יהודים ימניים שהציעו הצעות מגונות. עכשיו הוסיפו ערבי ימני ששר שירי הלל לנאכבה ולפשעי מלחמה ציוניים"
מערכת ice |  3
אילה חסון (צילום צילום מסך 13)
אמש (שבת) הופיע בפעם הראשונה בפאנל של 'המטה המרכזי' של אילה חסון ברשת 13, הפעיל החברתי שפועל להסברה הישראלית בעולם, יוסף חדאד, דבר שהביא עליו את הביקורת של הנמסיס שלו, אמיר חצרוני.
חצרוני כתב לאחר המינוי של חדאד: "עד עכשיו - הפאנל של אולפן שישי בערוץ 13 היה חזק בגברים יהודים ימניים שהציעו הצעות מגונות. עכשיו הוסיפו ערבי ימני ששר שירי הלל לנאכבה ולפשעי מלחמה ציוניים".
 
עוד הוסיף אושיית הרשת נגד חדאד, עימו החל סכסוך בשבועות האחרונים: "לזכותו, חייבים לומר שהוא ג'נטלמן מהסרטים - אם כי יש לו נטייה מסוימת לשירי מזמורים לא הכי סובטיליים מהרפרטואר של חטיבת גולני".
 
רק לאחרונה כתב על הפעיל החברתי הערבי-ישראלי: "יוסף חדאד, הערבי הטוב, אוהב ערגליות בטעם תות. לכאורה, עניין של מה בכך; למעשה - עולם ומלואו. תחשבו על הגויים בארצות הים שנחשפים ליוסף ומשוכנעים שכל הערבים בישראל חולמים לשרת בסיירת גולני ואוהבים ערגליות תות. טונות של מונוסודיום גלוטמט. פול צבעי מאכל. מלאן סוכר לבן. עוגיה ציונית!
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש מוזר חצרוני. באמת. מחפש כותרות כפייתי. (ל"ת)
    אני 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חצרוני על תקן של מוקיון-חז"ל אסרו נוכחות ליצנים בישיבות (ל"ת)
    איתן 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    יוסף חדאד
    מיקמיק 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יוסף חדאד האיש הכי ראוי לשבת בפאנל הזה. למי שרוצה לראות אנשים כמו חצרוני לכו ל 12.
    סגור