תקשורת ומדיה

מנאייכ נחשפת - עונה 3 יוצאת לדרך? "הערב בחדשות 12"

אחרי סיומה הדרמטי של העונה השנייה של הסדרה 'מנאייכ' בערוץ כאן 11 בכיכובו של שלום אסייג, כולל נתוני רייטינג מרשימים למדי, עמית סגל חושף: "הערב בחדשות 12 - העונה השלישית. האיומים של אלשיך, הטיוח של ניצן, שיחת הצרחות אצל מנדלבליט, ההצעות לקידום תמורת שתיקה והקשר לחקירות נתניהו"
מערכת ice |  3
מנאייכ (צילום כאן 11)
פרק הסיום של העונה השנייה של 'מנאייכ' בכיכובו של שלום אסייג בכאן 11 סיפק נתוני רייטינג מרשימים במיוחד, כאשר הנתונים המחמיאים ככל הנראה פתחו את התיאבון לחדשות 12, כאשר הפרשן הפוליטי עמית סגל ככל הנראה חושף סדרת כתבות בה תוצג גרסת המציאות של מנאייכ, כולל הדינמיקות בין המשטרה, הפרקליטות והיועץ המשפטי לממשלה.
נקודות הדמיון הרבות בין תסריט העונה השנייה של 'מנאייכ' לבין אירועי המציאות בשנים האחרונות גרמו להרמת לא מעט גבות, בייחוד, כל נושא חקירות ראש הממשלה, שנכנסו גם לעלילה בעונה שהסתיימה אמש, כעת, עמית סגל לוקח את הנושא שלב אחד קדימה ומצהיר - הערב בחדשות 12 - העונה השלישית של מנאייכ.
 
בציוץ שהעלה, כתב סגל כך: "אתמול הסתיימה בכאן 11 העונה השניה מנאייכ. הערב בחדשות 12 - העונה השלישית. האיומים של אלשיך, הטיוח של ניצן, שיחת הצרחות אצל מנדלבליט, ההצעות לקידום תמורת שתיקה והקשר לחקירות נתניהו. בכיר המחלקה לחקירות שוטרים משה סעדה פותח את כל מה שקרה בחדרים הסגורים. הערב ב-20:00 הפרק הראשון".
  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איצקדנה
    אחד הגחבה 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה עונה שניה מנייאכ ולא יכלתי שלא לחפש בגוגל קשר עם תיקי האלפים של נתניהו. זה כל כך בולט עוד מהעונה הראשונה. מאחל לנתניהו (היום רואים שהמציאות עולה על הדמיון) שהאנשים שתפרו אותו יובאו לדין ואף אחד לא יצא נקי. שנתניהו יצא כמו יעקב בברית בין הבתרים והסכין תחתוך (מטאפורית כמובן ובלי שפיכות דם) באיל כנגדו (אהרון ברק, שי ניצן, אלשייך, בן ארי ואחותה, מנדלבליט, בהרב מיארה וחוקרי להב שלקחו חלק בתפירה). שיבואו על עונשם וישלמו בישיבה בבתי סוהר כחוק!
    סגור
  • 2.
    גרוע
    שרי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חבל על סידרה ככ יפה שנגמרה ככ רע. מן הראוי היה שתגמר שברק וחבורתו נכנסים לכלא.
    סגור
  • 1.
    עמית סגל הוא הסוזי אמיתי של המציאות. להקיא מהצביעות. (ל"ת)
    לא תמימה 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור